پنج‌شنبه 12 مهر 1403

هشدار هواشناسی

هشدار هواشناسی

وب‌گاه الف

با تشدید فعالیت سامانه بارشی از امروز پنجشنبه بارش برف در استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل و باران در استان‌های گیلان و مازندران تداوم داشته و احتمال سیلاب و لغزندگی جاده ها، کولاک و برف و مه گرفتگی در مسیرهای کوهستانی وجود دارد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در 24 ساعت آینده در شمال غرب، غرب، سواحل دریای خزر، ارتفاعات و دامنه‌های جنوبی البرز و ارتفاعات زاگرس باران می‌بارد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیرکل مرکز هواشناسی گفت: طی چند روز آینده احتمال بارش باران و وزش باد شدید وجود دارد و کشاورزان برای جلوگیری از خسارت ها باید اقداماتی انجام دهند.

خبرگزاری ایسنا

شهر تهران در سال‌های گذشته به تناوب با وزش‌های باد شدید مواجه شده که طوفان دوم فروردین ماه سال جدید نیز یکی از آن هاست. کاهش خسارات احتمالی و مقابله با این پدیده جوی نیازمند پیش بینی و اتخاذ تمهیدات مناسب پیش از وقوع آن است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

در سواحل دریای خزر و اردبیل افزایش نسبی دما بین 3 تا 5 درجه پیش بینی شده و جمعه در شمال‌شرق دما بین 8 تا 12 درجه کاهش می یابد.

خبرگزاری مهر

اهواز - مدیرکل هواشناسی خوزستان، هشدار نارنجی هواشناسی را در این استان اعلام کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سازمان هواشناسی استان تهران در اطلاعیه‌ای نسبت به لغزندگی جاده‌ها به ویژه در مسیرهای کوهستانی و گردنه‌ها و احتمال آبگرفتگی معابر شهری و بالاآمدن سطح آب رودخانه‌ها و خطر برخورد صاعقه هشدار داد.

وب‌گاه الف

تهران - ایرنا - اداره کل هواشناسی استان تهران اعلام کرد: از ظهر پنجشنبه چهارم تا جمعه پنجم فروردین در بعضی ساعات رگبار باران؛ گاهی همراه با رعد و برق، تگرگ، وزش باد شدید و در ارتفاعات بارش باران و برف پیش‌بینی می‌شود که وضعیت جوی در حالت هشدار زرد خواهد بود.

وب‌گاه مشرق نیوز

مدیرکل هواشناسی البرز با اشاره به قرار گرفتن استان در وضعیت هشدار هواشناسی سطح زرد گفت: فعالیت سامانه تندری در روز پنجشنبه و جمعه ادامه می‌یابد.

خبرگزاری میزان

اداره کل هواشناسی استان تهران با صدور هشدار سطح زرد از وزش باد شدید در تهران خبر داد.

خبرگزاری ایسنا

اداره کل هواشناسی استان تهران با صدور هشدار سطح زرد از وزش باد شدید در تهران خبر داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایرنا نوشت: مدیر کل مدیریت بحران استانداری البرز اعلام کرد: با اقدامات به موقع قانونی از تصرف غیر مجاز یک هکتار زمین در حریم رودخانه کرج جلوگیری شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

سازمان هواشناسی با هشدار نسبت به بارش‌های سیل‌آسا در 19 استان به مردم توصیه کرد در سفرهای برون‌شهری ضمن همراه داشتن تجهیزات زمستانی از توقف در حاشیه رودخانه‌ها خودداری کنند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سازمان هواشناسی افزایش سرعت وزش باد را اعلام و زمان شروع را روز جمعه (پنجم فروردین ماه) و پایان این سامانه را روز شنبه (ششم فروردین ماه) عنوان کرد. نوع مخاطره افزایش سرعت وزش باد و افزایش ارتفاع موج بین 1/5 تا 2 متر در سواحل و 2/5 تا 3/5 متر در فراساحل اعلام شده است. براساس اعلام سازمان هواشناسی، این نوع مخاطره روز جمعه خلیج فارس، در نواحی ساحلی...

خبرگزاری دانا

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج با اشاره به حوادثی عصر امروز در پی وقوع توفان رخ داده بود، گفت: در این میان 12 اصله درخت در پی این طوفان شکسته شدند و سقوط کردند

وب‌گاه خبر آنلاین

آخرین اخبار مربوط به طوفان در تهران و کرج حاکی از آن است که مصدومان این سانحه طبیعی به 11 تن رسیده است.