پنج‌شنبه 12 مهر 1403

هشدار هواشناسی

هشدار هواشناسی

وب‌گاه خبر آنلاین

باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: کارشناس هواشناسی گفت: امروز در استان تهران وزش باد را شاهد خواهیم بود اما سرعت این وزش باد همانند دیروز نخواهد بود که زمینه ساز صدور هشدار زرد باشد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایرنا نوشت: رییس گروه پیش‌بینی و هشدار هواشناسی گلستان با اشاره به افزایش محسوس دما و وزش باد در این استان همزمان با روز طبیعت، نسبت به احتمال آتش‌سوزی در جنگل‌ها و مراتع گلستان هشدار داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بر پایه نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری، دمای هوا تا روز دوشنبه 15 فروردین در سطح کشور به‌طور محسوسی افزایش می‌یابد.

خبرگزاری ایرنا

اردبیل - ایرنا - اداره منابع آب شهرستان‌های گرمی و انگوت از شهروندان خواست با توجه به ذوب شدن برف ارتفاعات و افزایش دبی رودخانه‌های این شهرستان در روز طبیعت از اتراق در حریم و بستر رودخانه‌ها خودداری کنند.

وب‌گاه خبر آنلاین

مهر نوشت: رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران با تشریح اقدامات مدیریت شهری به منظور مدیریت طوفان عصرگاهی تهران از مصدومیت 9 نفر خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: ئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران از مصدومیت 9 نفر در طوفان عصرگاهی این شهر خبر داد.

خبرگزاری مهر

رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران با تشریح اقدامات مدیریت شهری به منظور مدیریت طوفان عصرگاهی تهران از مصدومیت 9 نفر خبر داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

کارشناس هواشناسی گفت: طوفان در راه تهران است و کاهش دید ایجاد خواهد شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: اداره کل هواشناسی استان تهران از فعالیت سامانه بارشی و وزش باد شدید در بعضی ساعات امروز تا فردا خبر داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: اداره کل هواشناسی استان تهران با صدور هشدار زرد رنگ از فعالیت سامانه بارشی و وزش باد شدید در بعضی ساعات امروز تا فردا خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سازمان هواشناسی نسبت به وقوع سیلاب ناگهانی، برخورد صاعقه و بارش تگرگ در 16 استان هشدار سطح زرد داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سازمان هواشناسی هشداری مبنی‌بر افزایش دما و ذوب برف و احتمال سقوط بهمن در جاده های کوهستانی نوار شمالی کشور در ارتفاعات استانهای گیلان، مازندران، گلستان، البرز و تهران از 12 تا 15 فروردین ماه صادر کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

سازمان هواشناسی با اشاره به ورود سامانه بارشی جدید به کشور نسبت به کاهش محسوس دما و خسارت‌های ناشی از آن به کشاورزان هشدار داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

کارشناس هواشناسی گفت: سازمان هواشناسی در رابطه با مواج شدن دریا در مناطق ساحلی جنوب کشور و همچینن افزایش سرعت باد هشدار داده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

سازمان هواشناسی کشور با صدور یک هشدار نارنجی و 2 هشدار زردرنگ از کاهش محسوس دما، بارش باران، وزش باد و رعدوبرق در نقاط مختلف کشور و افزایش ارتفاع امواج دریای خزر خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

مدیرکل هواشناسی استان تهران با اعلام هشدار سطح زرد از وزش باد شدید و گاهی خیلی شدید و خیزش گردوخاک در این استان خبر داد.