پنج‌شنبه 12 مهر 1403

هشدار هواشناسی

هشدار هواشناسی

وب‌گاه عصر ایران

هواشناسی مازندران توصیه کرد که نسبت به تهویه هوا و هوادهی در گلخانه‌ها، مرغداری‌ها، دامداری‌هاو خزانه برنج اقدامات لازم صورت گیرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

سازمان هواشناسی با اشاره به ورود توده جدید گردوخاک از عراق به داخل کشور از بارش باران در برخی استان‌ها طی امروز تا جمعه خبر داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

فارس نوشت: مدیرکل هواشناسی استان تهران با اشاره به وضعیت جوی روز شنبه همراه با گردوخاک است، گفت: وزش باد شدید گاهی خیلی شدید همراه با خیزش و طوفان گردوخاک و کاهش کیفیت هوا و همچنین وقوع رگبار باران و رعدوبرق در مناطق مستعد بارش تگرگ از بعدازظهر شنبه تا یک شنبه پیش‌بینی می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

استانها - ایرنا - سازمان هواشناسی اعلام کرده که همچنان وجود گرد و خاک با شدت و ضعف در مرکز، غرب و جنوب غرب پدیده غالب در کشور است که کیفت هوا را به شدت پایین آورده به گونه ای که در برخی استان‌ها به وضعیت هشدار رسیده است بر این اساس کارشناسان تاکید دارند تا هموطنان از ترددهای غیر ضروری اجتناب کنند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

سازمان هواشناسی با هشدار نسبت به افزایش آلودگی ناشی از گردوخاک در 18 استان‌ها از بارش باران و احتمال تگرگ طی امروز و فردا در 13 استان خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: هواشناسی مازندران هشدار داد که شرایط جوی دریایی این استان علاوه بر احتمال غرق شدن قایق‌های تفریحی و شناورهای سبک، باعث پاره شدن تورهای صیادی بویژه تورهای صید پره و ایجاد خطر برای فعالیت‌های صیادی خواهد شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: ظهور گرد و غبار از جنوب تا شمال کشور، وضعیت آب و هوایی را به مرز هشدار رسانده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

طبق هشدار مهم سازمان هواشناسی، وزش باد شدید تا خیلی شدید و خیزش گرد و خاک و بارش باران در تهران از امروز تا فردا پیش بینی می شود و ساکنان باید این موضوع را جدی بگیرند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سازمان هواشناسی استان تهران هشدار سطح نارنجی برای ورود سامانه بارشی همراه با وزش باد شدید و خیلی شدید برای امروز و فردا صادر کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - کارشناس سازمان هواشناسی با اشاره به ورود چند سامانه بارشی به کشور و تغییر جو در روزهای پایانی هفته، نسبت به احتیاط در سفرهای برون‌شهری، توقف نکردن در حاشیه رودخانه‌ها، احتیاط در فعالیت‌های کوهنوردی و جابه‌جایی عشایر کوچ‌رو تاکید کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بنابر گفته مدیر کل پیش بینی سازمان هواشناسی فردا 17 فرودین 1401 با نفوذ جریانات خنک شمالی، کاهش دما در سواحل شمالی کشور رخ خواهد داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

کارشناس هواشناسی کشاورزی گفت: با توجه به پیش بینی کاهش دما و وزش باد به کشاورزان و گلخانه داران توصیه می شود که هشدارهای هواشناسی را جدی بگیرند.

وب‌گاه عصر ایران

آسمان مازندران برای فردا سه‌شنبه با کاهش دما گاهی با افزایش ابر و احتمال رگبار پراکنده همراه است، اما روز چهارشنبه صاف تا نیمه‌ابری خواهد بود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

سازمان هواشناسی با اشاره به کاهش 10 تا 12 درجه‌ای دما طی فردا در برخی استان‌ها نسبت به افزایش ارتفاع امواج تا 2.5 متر در سواحل دریای خزر هشدار داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

سازمان هواشناسی با صدور هشدار زردرنگ افزایش سرعت باد با جهت غربی - شمال غربی وافزایش ارتفاع موج در ساحل به بیش از 1.5متر و در فراساحل تا 2.5 متر از ظهر دوشنبه (15 فروردین) تا ظهر سه‌شنبه (16 فروردین) در دریای خزر، مناطق ساحلی و دور از ساحل گیلان، مازندران، گلستان خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

نوشهر - ایرنا - بالگرد امداد و نجات مستقر در غرب مازندران صبح امروز شنبه همزمان با روز طبیعت طبق برنامه از پیش تعیین شده از فرودگاه نوشهر به پرواز درآمد تا ضمن گشت زنی هوایی، به برقراری امنیت و آرامش در برگزاری آیین 13 بدر در استان کمک و در صورت نیاز به امدادرسانی با فوریت مداخله کند.