پنج‌شنبه 12 مهر 1403

هشدار هواشناسی

هشدار هواشناسی

وب‌گاه اقتصاد نیوز

آسمان تهران نیمه ابری گاهی وزش باد، در بعدازظهر بارش باران پیش‌بینی می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

رشت - ایرنا - خشکسالی که طی 2 سال اخیر بیش از هر زمان دیگر در استان باران خیز گیلان خودنمایی کرده است، حال با کاهش 60 درصدی منابع آبی سد سفیدرود به عنوان اصلی ترین منبع تغذیه کننده کشاورزی استان چهره ای خطرناک‌تر و جدی‌تر به خود گرفته است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیرکل پایش هواشناسی کشاورزی گفت: با توجه به شرایط جوی کلزاکاران شمال غرب و شمال شرق ضمن پایش آفت شته از کودهای سولفات آمونیوم در مزارع استفاده کنند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

هواشناسی با هشدار نسبت به تشدید فعالیت سامانه بارشی و احتمال وقوع کولاک برف در چند استان از کاهش 5 تا 10 درجه‌ای دما در برخی استان‌ها خبر داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

سازمان هواشناسی طی اطلاعیه‌ای با هشدار نسبت به تشدید فعالیت سامانه بارشی و احتمال وقوع کولاک برف از کاهش 5 تا 10 درجه‌ای دما در برخی استان‌ها خبر داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

سازمان هواشناسی با صدور دو هشدار در سطح نارنجی و زرد از فعالیت سامانه بارشی در شمال شرق کشور و افزایش سرعت وزش باد و ارتفاع موج در خلیج فارس خبر داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیرکل پایش هواشناسی کشاورزی گفت: با توجه به پیش بینی بارش باران و وزش باد به کشاورزان و گلخانه داران توصیه می شود که هشدارهای هواشناسی را جدی بگیرند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: به گزارش هواشناسی تهران، با نفوذ سامانه بارشی از شنبه شب تا صبح دوشنبه در مناطق جنوبی و مرکزی بارش باران در نواحی شمالی بارش باران و برف و در ارتفاعات بارش برف، مه و کولاک برف پیش‌بینی می‌شود.

وب‌گاه مشرق نیوز

مدیرکل هواشناسی البرز گفت: در ارتفاعات و جاده‌های کوهستانی استان بارش باران و برف، ریزش سنگ و احتمال سقوط بهمن پیش‌بینی می‌شود

وب‌گاه عصر ایران

از یکشنبه (اول اسفندماه) تا دوشنبه (2 اسفندماه) با تشدید فعالیت سامانه بارشی، بارش برف و باران، رعدوبرق، وزش باد شدید، کولاک برف و مه گرفتگی در کشور پیش‌بینی می‌شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

سازمان هواشناسی کشور با صدور هشدار سطح نارنجی اعلام کرد: سامانه بارشی و بارش برف و باران در روزهای یکشنبه و دوشنبه هفته آینده تشدید می شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سازمان هواشناسی کشور با صدور هشدار سطح نارنجی اعلام کرد: سامانه بارشی و بارش برف و باران در روزهای یکشنبه و دوشنبه هفته آینده تشدید می شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

سازمان هواشناسی با اشاره به تداوم فعالیت سامانه بارشی، نسبت به وقوع کولاک برف، ریزش بهمن، انسداد راه‌های روستایی و آب‌گرفتگی معابر در 11 استان هشدار داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

مدیر کل هواشناسی استان تهران گفت: امشب کاهش نسبی دما و فردا آسمانی صاف تا قسمتی ابری گاهی همراه با وزش باد متوسط تا نسبتاً شدید پیش بینی می شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

مرکز مدیریت راه های کشور از بارش برف و باران در محورهای برون شهری 14 استان خبر داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایرنا نوشت: مدیرکل مدیریت بحران استانداری لرستان گفت: بارش برف از شامگاه جمعه در استان آغاز و موجب بسته شدن راه ارتباطی 650 روستای مناطق کوهستانی و سردسیر شده است.