پنج‌شنبه 12 مهر 1403

هشدار هواشناسی

هشدار هواشناسی

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سازمان هواشناسی با صدور اطلاعیه‌ای، نسبت به افزایش سرعت باد و مواج شدن دریاها از روز جمعه (پنجم فروردین ماه) تا شنبه (ششم فروردین ماه) هشدار داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

سازمان هواشناسی کشور با صدور هشدار زرد رنگ درباره افزایش سرعت باد در فراساحل در دریای خزر، نسبت به محدودیت در تردد قایق‌ها و شناورهای سبک و تفریحی، احتیاط در فعالیت‌های دریایی در مناطق فراساحل، احتیاط در تردد شناورهای نیمه‌سنگین و در نظر گرفتن تمهیدات لازم جهت پیشگیری از هر گونه خسارت توصیه کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای از ترافیک سنگین در محور چالوس و آزادراه تهران - شمال و بارش باران و برف در جاده‌های 12 استان کشور خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

مجتبی جلالی مدیرکل هواشناسی استان تهران گفت: با توجه به فعالیت سامانه از اواخر وقت دوشنبه اول فروردین تا صبح چهارشنبه در ارتفاعات استان، بارش باران و برف گاهی رعدوبرق و وزش باد شدید و بارش تگرگ پیش‌بینی می‌شود.

وب‌گاه مشرق نیوز

مدیر کل هواشناسی استان تهران از فعالیت سامانه بارشی و مخاطرات آن خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

بارش باران، در ارتفاعات و مناطق سردسیر بارش برف، وزش باد شدید در اردبیل، گیلان و غرب مازندران پیش‌بینی می‌شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

آغاز فعالیت سامانه سرد بارشی از عصر روز دوشنبه اول فروردین تا روز چهارشنبه 3 فروردین 1401 خواهد بود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

طی اطلاعیه‌ای که سازمان هواشناسی از بارش برف، باران و وزش باد طی امروز تا پنجشنبه خبر داد، احتمالا شاهد بارش‌های سیل‌آسا و آب‌گرفتگی معابر در 17 استان هستیم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

امروز آسمان تهران قسمتی ابری گاهی همراه با وزش باد در جهت جنوب - جنوب شرقی با سرعت 11 تا 28 کیلیومتر بر ساعت پیش‌بینی شده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایرنا نوشت: رییس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا گفت: در دو هفته ابتدایی سال جدید اغلب نقاط کشور یا در شرایط بی بارشی و یا کم بارشی قرار دارند و نوروز امسال پدیده آب و هوایی مخاطره انگیزی مثل سیل و طوفان شن پیش بینی نمی‌شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رییس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا گفت: در دو هفته ابتدایی سال جدید اغلب نقاط کشور یا در شرایط بی بارشی و یا کم بارشی قرار دارند و نوروز امسال پدیده آب و هوایی مخاطره انگیزی مثل سیل و طوفان شن پیش بینی نمی‌شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

سازمان هواشناسی از بارش برف و باران طی سه روز آینده در برخی استان‌ها خبر داد و اعلام کرد: از فردا شنبه 28 اسفند دمای هوا در اکثر مناطق کشور افزایش می‌یابد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیر کل پایش هواشناسی کشاورزی گفت: با توجه به شرایط جوی و سرمای هوا کشاورزان و عشایر هشدارهای هواشناسی را جدی بگیرند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

در روزهای شنبه و یکشنبه، در استان آذربایجان شرقی، نوار غربی آذربایجان غربی و برخی نواحی دریای خزر، بارندگی اتفاق می افتد؛ در این دو روز، در غرب و جنوب غرب کشور نیز، کاهش کیفیت هوا به دلیل نفوذ گردوخاک از کشور عراق پیش بینی می‌شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادینوز: بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ایستگاه آبعلی و لواسان با کمینه دمای 2 درجه سانتیگراد سردترین نقطه استان تهران در 24 ساعت گذشته گزارش شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: طی بررسی نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی از بعداز ظهر چهارشنبه 24 اسفندماه در بخش‌های جنوبی تهران وزش باد شدید تا خیلی شدید با احتمال خیزش موقتی گردوخاک پیش‌بینی می‌شود و تا پایان هفته کاهش شدید دما در سطح استان و یخبندان شبانه سطح زمین در دامنه‌ها و ارتفاعات مورد انتظار است.