پنج‌شنبه 12 مهر 1403

هشدار هواشناسی

هشدار هواشناسی

خبرگزاری خبرنگاران جوان

کارشناس هواشناسی کوهستان گفت: برای فردا در بخش‌هایی از غرب و شمال غرب کشور و بخش‌هایی از زاگرس و البرز شرایط ناپایدار جوی پیش بینی شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

آسمان تهران فردا (15 بهمن‌ماه) نیمه ابری تا ابری به همراه بارش و وزش باد در برخی ساعات با بیشترین و کمترین دمای13 و 3 درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در پی پیش بینی‌های هواشناسی از بعد از ظهر روز جمعه بارندگی‌ها در استان‌های غربی کشور آغاز می شود

وب‌گاه اقتصاد نیوز

بر اساس اعلام سازمان هواشناسی، از بعد از ظهر جمعه (15 بهمن‌ماه) با وزش باد متوسط تا نسبتا شدید، توقف انباشت آلاینده‌های جوی و طی روزهای شنبه و یکشنبه (16 و 17بهمن‌ماه) با وزش باد نسبتا شدید تا شدید بهبود کیفیت هوا پیش‌بینی می‌شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا گفت: آسمان تهران فردا (14 بهمن ماه) کمی وغبارمحلی و از بعداز ظهر نیمه ابری با حداقل دمای 2 و حداکثر دمای 11 درجه سانتیگراد و طی جمعه (15 بهمن ماه) نیمه ابری ودر بعد از ظهر ابری و گاهی بارش باران و وزش باد با حداقل دمای 5 و حداکثر دمای 13 درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

سازمان هواشناسی از ورود سامانه بارشی به کشور خبر و نسبت به بارش های سیل آسا، کولاک برف و خسارت به ماشین آلات کشاورزی 22 استان هشدار داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مدیرکل پایش هواشناسی کشاورزی از کشاورزان خواست تا هشدارهای هواشناسی درخصوص کشت کینوا را جدی بگیرند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیرکل پایش هواشناسی کشاورزی گفت: با توجه به شرایط جوی، کشاورزان هشدارهای هواشناسی در خصوص کشت کینوا را جدی بگیرند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سازمان هواشناسی به دنبال هشدار سطح زرد رنگ از نفوذ سامانه بارشی بارش برف، باران، وزش باد و کاهش نسبی دما خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا درباره وضعیت جوی کوهستان‌ها در چهارشنبه (13 بهمن‌ماه) گفت: پدیده غالب ارتفاعات در روز چهارشنبه (13 بهمن‌ماه) وزش باد شدید و کولاک برف حاصل از برف‌های قدیمی و مانده خواهد بود.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از احتمال سقوط بهمن و بارش برف و باران و کولاک برف در ارتفاعات خبر داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: سازمان هواشناسی نسبت به افزایش گرادیان و وزش باد شدید در دو روز آینده هشدار داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: براساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، از عصر امروز با بروز پایداری جو، در مناطق پرتردد شهری به‌ویژه در مناطق جنوبی و مرکزی، افزایش غبار محلی پیش‌بینی می‌شود.

خبرگزاری ایسنا

سازمان هواشناسی نسبت به افزایش گرادیان و وزش باد شدید در دو روز آینده هشدار داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

آخرین وضعیت آب و هوای کشور و ورود سامانه بارشی از جنوب غرب کشور.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

سازمان هواشناسی با اشاره به ورود سامانه بارشی به کشور طی فردا برای 23 استان هشدار وقوع کولاک برف، بهمن، آب‌گرفتگی معابر و خسارت به محصولات کشاورزی صادر کرد.