پنج‌شنبه 12 مهر 1403

هشدار هواشناسی

هشدار هواشناسی

خبرگزاری ایرنا

بیرجند - ایرنا - سامانه بارشی جدید که وارد خراسان جنوبی شده است، امروز (یکشنبه) تقویت می‌شود و احتمال سیلابی شدن برخی مسیل‌ها، وقوع روان آب و آبگرفتگی معابر عمومی نیز وجود دارد.

خبرگزاری ایرنا

اهواز - ایرنا - مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان گفت: درپی بارندگی های شب گذشته محور دیلم هندیجان به دلیل آبگرفتگی تا اطلاع ثانوی بسته شده است.

خبرگزاری مهر

اهواز - مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان از انسداد محور دیلم هندیجان به دلیل آبگرفتگی خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

شیراز - ایرنا - مدیر کل هواشناسی فارس گفت: با توجه به فعالیت سامانه بارشی در این استان و تقویت تدریجی آن، احتمال جاری شدن سیل در این استان وجود دارد.

خبرگزاری ایرنا

بندرعباس - ایرنا - هرمزگان در روزهای آینده از سیلاب استان‌های مجار متاثر می‌شود و هشدار هواشناسی سطح زرد هم برای این استان صادر شده است.

خبرگزاری ایرنا

بیرجند - ایرنا - اداره کل هواشناسی خراسان جنوبی با صدور هشدار سطح زرد اعلام کرد: با نفوذ توده هوای ناپایدار از اواخر وقت شنبه (15 آذر) سامانه بارشی تا روز سه‌شنبه در این استان فعال خواهد بود.

خبرگزاری ایسنا

سازمان هواشناسی با صدور هشداری نارنجی رنگ از بارش باران، رگبار و رعد و برق همراه با وزش باد شدید موقت در 9 استان کشور خبر داده و تاکید کرده است که در ارتفاعات این استان‌ها بارش برف خواهیم داشت.

خبرگزاری ایسنا

سازمان هواشناسی نسبت به مواج شدن خلیج فارس از بعدازظهر امروز (12 آذرماه) تا اواخر وقت دوشنبه (17 آذرماه) هشدار داد.

خبرگزاری ایرنا

اهواز - ایرنا - اداره کل هواشناسی خوزستان در اطلاعیه‌ای نسبت به ورود سامانه بارشی جدید از روز شنبه هفته آینده در خوزستان هشدار داد.

خبرگزاری ایسنا

معاون عملیات سازمان امداد ونجات جمعیت هلال احمر با اعلام امدادرسانی به بیش از 7500 نفر درپی بارندگی‌های اخیر در هشت استان کشور، آخرین وضعیت خوزستان را نیز تشریح کرد.

خبرگزاری ایسنا

سازمان هواشناسی نسبت به تداوم بارش برف و باران از بعداز ظهر امروز (11 آذرماه) تا شنبه (15 آذرماه) در بعضی استان‌های کشور هشدار داد.

خبرگزاری ایسنا

سازمان هواشناسی ضمن هشدار نسبت به تشدید بارش برف و باران در برخی استان‌های کشور توصیه‌هایی را به کشاورزان، باغداران و... ارایه کرد.

خبرگزاری ایرنا

خرم‌آباد - ایرنا - 48 ساعت بارندگی شدید ابتدای هفته جاری هرچند مشکلاتی از جمله آبگرفتگی معابر و اختلال در تردد شهری و جاده‌ای را در لرستان ایجاد کرد اما در مجموع خسارتی نداشت و موجب خوشحالی کشاورزان استان شد.

خبرگزاری ایسنا

طی سه روز اخیر بارندگی شدید در برخی استان‌ها از جمله بوشهر موجب وقوع آبگرفتگی و سیل و حوادثی از جمله ریزش آوار و بالا آمدن آب رودخانه گردید تا جایی که برخی مسیرها مسدود شد و در برخی محلات قدیمی شهرستان گناوه منازل دچار مشکلاتی چون آب‌گرفتگی و یا ریزش آوار شدند.

خبرگزاری ایرنا

کرج - ایرنا - مدیرکل هواشناسی استان البرز اعلام کرد که بارش ها تا پایان هفته جاری در مناطق مختلف استان به صورت برف و باران سنگین و گاهی پراکنده ادامه دارد.

خبرگزاری ایسنا

مدیرکل مدیریت بحران استان مرکزی گفت: تا دوشنبه در استان بارش خواهیم داشت، اما طبق پیش بینی های هواشناسی، بارش حاد و سختی پیش رو نداریم.