جمعه 13 مهر 1403

هشدار هواشناسی

هشدار هواشناسی

خبرگزاری ایسنا

سازمان هواشناسی با صدور هشداری از مواج شدن دریای خزر و خلیج فارس خبر داده و توصیه کرده است که محدودیت‌هایی در فعالیت‌های شیلاتی و تردد با شناورها اعمال شود.

خبرگزاری ایسنا

سازمان هواشناسی کشور با صدور هشداری از بارش شدید باران در برخی مناطق همراه با وقوع رعد و برق و وزش باد طی روزهای جمعه و شنبه (30 آبان و 1 آذر) خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

بیرجند - ایرنا - اداره کل هواشناسی خراسان جنوبی نسبت به کاهش دما تا هفت درجه، تداوم سرما و یخبندان در این استان هشدار داد.

خبرگزاری ایرنا

استانها - ایرنا - بارش باران و مه شدید به همراه برف پاییزی از اواخر روز گذشته (26 آبانماه) آغاز شده و بسیاری از مناطق کشور را در برگرفت و بعد از هشدار مراکز پیش بینی هواشناسی، اکیپ های راهداری نیز در این روزها در جاده های برفگیر مستقر شدند.

خبرگزاری ایسنا

سازمان هواشناسی نسبت به تداوم بارش باران و وزش باد موقت در نقاط مختلف کشور هشدار داد.

خبرگزاری ایسنا

سازمان هواشناسی نسبت به وقوع رگبار و رعد و برق در 10 استان کشور و افزایش ارتفاع موج در خلیج فارس و دریای عمان هشدار داد.

خبرگزاری ایرنا

اهواز - ایرنا - اداره کل هواشناسی خوزستان در اطلاعیه‌ای نسبت به رگبار باران و رعد و برق از فردا یکشنبه در استان هشدار داد.

خبرگزاری ایرنا

بیرجند - ایرنا - اداره کل هواشناسی خراسان جنوبی اعلام کرد: با تقویت ناپایداری‌های جوی از امروز تا عصر فردا (شنبه) در استان وقوع روان آب و آبگرفتگی معابر در برخی مناطق قابل پیش بینی است.

خبرگزاری ایرنا

شیراز - ایرنا - رئیس اداره پیش‌بینی و صدور پیش آگاهی‌های جوی و اقلیمی اداره کل هواشناسی فارس گفت: با توجه به فعالیت سامانه بارشی در این استان و تقویت تدریجی آن، احتمال جاری شدن سیل در مناطق شمالی، غربی و مرکز این استان وجود دارد.

خبرگزاری ایرنا

بیرجند - ایرنا - مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان جنوبی گفت: با توجه به پیش بینی شرایط جوی، هشت شهرستان استان در وضعیت هشدار سطح نارنجی (آمادگی) قرار گرفتند و تیم‌های امدادی و عملیاتی در حالت آماده باش هستند.

خبرگزاری ایرنا

سمنان - ایرنا - بیست روز از آبان گذشت تا آسمان استان سمنان دلش را خالی کند و با اولین بارش طراوت و شادابی نصیب خاک تشنه شهرهای مختلف این استان شود.

خبرگزاری ایرنا

یزد_ ایرنا_معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد از احتمال وقوع بارندگی شدید و جاری شدن سیلاب در پایان هفته جاری در سطح استان خبر داد.

خبرگزاری ایسنا

سازمان هواشناسی کشور با صدور سه هشدار زرد رنگ از فعالیت سامانه بارشی در بیشتر مناطق کشور همراه با وقوع رگبار و رعد و برق، بارش باران، وزش باد موقت و کاهش دما خبر داده و به کشاورزان مناطق مختلف کشور توصیه‌هایی را کرده است.

خبرگزاری ایرنا

همدان - ایرنا - معاون خدمات شهری شهرداری همدان با اشاره به هشدار هواشناسی مبنی بر آغاز بارش‌های شدید در سطح منطقه، گفت: برای پیشگیری از آبگرفتگی معابر، برنامه‌ریزی‌های لازم انجام و نیروهای امدادی و عوامل خدماتی شهرداری در آماده‌باش کامل هستند.

خبرگزاری ایسنا

سازمان هواشناسی ضمن هشدار نسبت به تشدید بارش در سواحل دریای خزر از افزایش ارتفاع موج در دریای خزر و خلیج فارس خبرداد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سخنگوی سازمان اورژانس کشور گفت: طی هفته گذشته در مجموع 400 حادثه ویژه پرتلفات در سامانه مرکز هدایت عملیات و بحران (EOC) وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ثبت شد که در پی این حوادث 899 نفر مصدوم و متاسفانه 122 نفر هم فوت شدند.