جمعه 13 مهر 1403

هشدار هواشناسی

هشدار هواشناسی

خبرگزاری ایسنا

سازمان هواشناسی نسبت به بارش برف و باران تا اواخر هفته جاری و احتمال آبگرفتگی معابر عمومی در پی آن هشدار داد.

خبرگزاری ایرنا

گرگان ایرنا بهره‌برداری از سی‌تی‌اسکن و مخزن اکسیژن بیمارستان پنج آذر گرگان، وقوع زلزله 4.8 ریشتری در مراوه‌تپه، اختصاص 150 میلیارد ریال برای طرح‌های منابع طبیعی، سرشماری پاییزه وحوش، آغاز طرح راهداری زمستانه از جمله رویدادهای خبری گلستان در هفته نخست آذر بود

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - هواشناسی استان تهران با اشاره به هشدار وضعیت نارنجی آسمان این استان، اعلام کرد: از بعدازظهر فردا تا دوشنبه در سطح استان باران همراه با مه، رگبار شدید موقت و در ارتفاعات باراش باران، برف، کولاک برف، مه غلیظ و تگرگ مورد انتظار است.

وب‌گاه مشرق نیوز

هواشناسی پنج شنبه هشدار سطح قرمز شماره 2 اعلام کرد.

خبرگزاری ایسنا

سازمان هواشناسی نسبت به تقویت سامانه بارشی و تشدید بارش‌ها در بیشتر استان‌های کشور از امروز (6 آذر) تا یکشنبه (9 آذر) و احتمال بالا آمدن ناگهانی سطح آب، جاری شدن سیلاب و آب گرفتگی گسترده معابر هشدار داده است.

خبرگزاری مهر

سازمان هواشناسی با صدور اطلاعیه ای از وقوع بارش شدید باران و بارش برف در بیشتر مناطق کشور طی چهار روز آینده خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

گرگان - ایرنا - بی‌توجهی به هشدار هواشناسی و عزیمت به دریا در شب طوفانی موجب تصادف 2 قایق ماهیگیری در دهنه چپاقلی شهرستان بندرترکمن حد فاصل دریای خزر و خلیج گرگان شد که یکی از صیادان سوار بر این قایق‌ها به دلیل شدت آسیب به کما رفت.

خبرگزاری ایسنا

سازمان هواشناسی نسبت به بارش شدید باران در 15 استان از اوایل وقت پنج‌شنبه (6 آذرماه) تا اواخر وقت شنبه (8 آذرماه) هشدار داد و با توجه به حاکمیت این شرایط جوی توصیه‌های کشاورزی را ارایه داد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سخنگوی سازمان اورژانس کشور گفت: طی هفته گذشته در مجموع 442 حادثه ویژه پرتلفات در سامانه مرکز هدایت عملیات و بحران (EOC) وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ثبت شد که در پی این حوادث 996 نفر مصدوم و متاسفانه 112 نفر هم فوت شدند.

خبرگزاری ایرنا

زاهدان - ایرنا - رییس گروه پیش‌بینی و هشدار هواشناسی سیستان‌وبلوچستان گفت: کاهش چهار تا 6 درجه‌ای دما و بارش باران در چند روز آینده این استان را تحت تاثیر قرارخواهد داد.

خبرگزاری ایسنا

بررسی نقشه های هواشناسی نشان دهنده تداوم فعالیت سامانه ناپایدار جوی در برخی نقاط (عمدتا مناطق شمالی و مرکزی استان) تا اواخر وقت امروز است، بنابراین طی این مدت وقوع بارش پراکنده باران، گاهی رگبار باران همراه با رعدوبرق و وزش تندباد پیش بینی می شود.

خبرگزاری تسنیم

سازمان هواشناسی طی اطلاعیه‌ای با اشاره به تداوم بارش برف و باران نسبت به بالا آمدن سطح آب رودخانه‌ها، سیلاب، آبگرفتگی معابر، لغزندگی جاده‌ها هشدار داد.

خبرگزاری ایسنا

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی گفت: در تهیه نقشه‌های هشدار هواشناسی از چهار رنگ مختلف استفاده می‌شود که هرکدام از رنگ‌ها پیامی دارند.

خبرگزاری ایرنا

همدان - ایرنا - سازمان جهاد کشاورزی همدان روز جمعه با صدور اطلاعیه‌ای درباره احتمال برودت هوا و بارش باران و آسیب‌دیدگی محصولات باغی و زراعی به کشاورزان این استان هشدار داد.

خبرگزاری ایرنا

اصفهان - ایرنا - پیش‌بینی‌های هواشناسی اصفهان مبنی بر تشدید فعالیت سامانه بارشی از فردا شنبه یکم آذر است و مدیرکل مدیریت بحران استانداری استان نسبت به سیلابی شدن رودخانه‌های فصلی و مسیل‌ها هشدار داده است.

خبرگزاری مهر

سازمان هواشناسی با صدور هشداری از مواج شدن دریای خزر و خلیج فارس خبر داده و توصیه کرده است که محدودیت‌هایی در فعالیت‌های شیلاتی و تردد با شناورها اعمال شود.