شنبه 15 اردیبهشت 1403

هشدار هواشناسی

هشدار هواشناسی

وب‌گاه دنیای اقتصاد

اداره کل هواشناسی استان ایلام، با ورود سامانه بارشی جدید از امروز عصر به استان، هشدار زرد صادر کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: اداره کل هواشناسی استان ایلام، با ورود سامانه بارشی جدید از امروز عصر به استان، هشدار زرد صادر کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بررسی داده‌ها و اطلاعات بارش‌های سازمان هواشناسی نشان می‌دهد بارش‌ها در کشور از ابتدای سال آبی جاری 7 اردیبهشت 12.7 درصد کاهش یافته است.

وب‌گاه فرارو

سازمان هواشناسی در پی ادامه فعالیت سامانه بارشی به همراه ناپایداری‌های همرفتی برای امروز (شنبه) و فردا (یکشنبه) در بیشتر نقاط کشور به جز شمال و شمال غرب، هشدار زرد هواشناسی صادر کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

سازمان هواشناسی کشور با صدور هشدار هواشناسی سطح زرد رنگ از ادامه فعالیت سامانه بارشی به همراه ناپایداری‌های همرفتی در برخی استان‌ها طی روزهای جمعه و شنبه (7 و 8 اردیبهشت‌ماه) خبر داده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رییس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی از ورود سامانه بارشی به کشور طی سه‌شنبه (11 اردیبهشت) همچنین وزش باد شدید در نوار شرقی کشور طی سه روز آینده خبر داد. رییس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی از ورود سامانه بارشی به کشور طی سه‌شنبه (11 اردیبهشت) همچنین وزش باد شدید در نوار شرقی کشور طی سه روز آینده خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سازمان هواشناسی برای پنج استان رگبار پراکنده و وزش باد شدید موقتی پیش‌بینی و اعلام کرد: طی سه روز آینده در نوار شرقی کشور وزش باد شدید و در مناطق مستعد خیزش گردوخاک رخ خواهد داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران، اعلام کرد: «پروژه تحکیم بستر آسفالت بزرگراه آزادگان و تعریض و ایمن‌سازی کندروی شرقی این بزرگراه در تقاطع با بزرگراه شهید لشگری، در یکصد و هجدهمین پویش امید و افتخار بهره برداری می شود.»

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سه شنبه هفته آینده سامانه بارشی از سمت غرب وارد کشور شده و در مناطق غربی کشور بارش خواهیم داشت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

ضیاییان اظهار کرد: طی فردا و پس‌فردا شهرکرد با کمینه 3 و 2 درجه سانتیگراد و اهواز با بیشینه 39 و 40 دمای درجه سانتیگراد خنک‌ترین و گرمترین مرکز استان‌ها پیش‌بینی می‌شوند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: به علت حجم سنگین تردد و ترافیک خودروها، این محور از دقایق پیش از بالای منطقه طویر مرزن آباد به سمت کرج یک طرفه شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

حجم سنگین تردد و ترافیک خودروها در کندوان، این محور را از دقایق پیش از بالای منطقه طویر مرزن آباد به سمت کرج یک طرفه کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: طبق پیش بینی کارشناس هواشناسی بادهای 120 روزه در شرق کشور از فردا آغاز می‌شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

طبق پیش بینی کارشناس هواشناسی بادهای 120 روزه در شرق کشور از فردا آغاز می‌شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

بنابر اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، وضعیت جوی استان تهران طی پنج روز آینده آسمان صاف تا قسمتی ابری پیش بینی می شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

به گزارش اقتصادنیوز: رییس مرکز مدیریت راه های مازندران وضعیت تردد را در راه های استان عادی و روان توصیف کرد.