جمعه 14 اردیبهشت 1403

هشدار هواشناسی

هشدار هواشناسی

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بر اساس نقشه‌های هواشناسی، در ساعات بعد از ظهر امروز دوشنبه مناطقی از استان فارس بارانی می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

کاشان - ایرنا - اداره هواشناسی کاشان درباره نفوذ و فعالیت توده هوای ناپایدار جوی از 12 تا 14 اردیبهشت در شهرستان های کاشان و آران وبیدگل هشدار سطح زرد صادر کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اداره کل هواشناسی استان تهران اعلام کرد که وقوع رگبار باران و گاهی وزش باد شدید در استان پیش بینی می شود.

وب‌گاه فرارو

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری شیراز با اشاره به اینکه براساس پیش‌بینی‌های هواشناسی بارش‌های آخر هفته سنگین خواهد بود، بر لزوم آمادگی کامل برای این روزها در حوزه خدمات شهری تأکید کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

با اعلام هشدار هواشناسی درباره بارندگی‌های پایان هفته شیراز آماده باش شد. با اعلام هشدار هواشناسی درباره بارندگی‌های پایان هفته شیراز آماده باش شد. به گزارش عرشه آنلاین، معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری شیراز با اشاره به اینکه بر اساس پیش‌بینی‌های هواشناسی بارش‌های آخر هفته سنگین خواهد بود بر لزوم آمادگی کامل برای این روزها در حوزه خدمات شهری تأکید کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

تصاویری از بارش شدید و مرگبار تگرگ در چین را می بینید.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری شیراز با اشاره به اینکه بر اساس پیش‌بینی‌های هواشناسی بارش‌های آخر هفته سنگین خواهد بود بر لزوم آمادگی کامل برای این روزها در حوزه خدمات شهری تأکید کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

امروز همچنین با ورود سامانه بارشی از غرب کشور، در استان‌های کردستان، کرمانشاه، ایلام، لرستان، شمال خوزستان، کهگیلویه و بویراحمد و چهارمحال و بختیاری بارش‌ها آغاز خواهد شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

زمان ورود سامانه بارشی به کشور تغییر کرد زمان ورود سامانه بارشی به کشور تغییر کر کارشناس سازمان هواشناسی کشور با اعلام این خبر به همشهری گفت: «حرکت سامانه بارشی که پیش از این پیش‌بینی شده بود روز سه‌شنبه به کشور وارد شود، سریع‌تر از انتظار است و از عصر امروز دوشنبه (10 اردیبهشت) فعالیت بارشی خود را در غرب کشور آغاز می‌کند به گزارش عرشه آنلاین، کبری رفیعی افزود: «مناطقی از کردستان، کرمانشاه،...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیرکل پیش‌بینی سازمان هواشناسی گفت: سامانه بارشی جدید از سه شنبه 11 اردیبهشت ماه از غرب وارد کشور می‌شود.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس سازمان امدادونجات با اشاره به هشدار سطح نارنجی مبنی بر بارش رگباری و شدید باران و وزش شدید باد در 13 استان، از آماده‌باش امدادگران در این استان‌ها خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سازمان هواشناسی در پی نفوذ سامانه بارشی به همراه ناپایداری‌های همرفتی هشدار هواشناسی کشاورزی سطح زرد صادر کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سازمان هواشناسی با صدور هشدار نفوذ سامانه بارشی و خسارت به محصولات کشاورزی 31 استان کشور از رگبار باران، رعدوبرق، وزش باد شدید موقت تا روز جمعه خبر داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

سازمان هواشناسی با صدور هشدار نفوذ سامانه بارشی و خسارت به محصولات کشاورزی 31 استان کشور از رگبار باران، رعدوبرق، وزش باد شدید موقت تا روز جمعه خبر داد.

وب‌گاه عصر ایران

آسمان تهران امروز (9 اردیبهشت) صاف تا کمی ابری، گاهی وزش باد با حداقل دمای 14 و حداکثر دمای 27 درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سازمان هواشناسی با پیش‌بینی بارش‌های پراکنده، رعدوبرق و وزش باد شدید موقتی در برخی مناطق از ورود سامانه بارشی جدید به کشور خبر و به کشاورزان هشدار داد.