جمعه 13 مهر 1403

هشدار هواشناسی

هشدار هواشناسی

خبرگزاری ایرنا

همدان - ایرنا - معاون خدمات شهری شهرداری همدان با اشاره به هشدار هواشناسی مبنی بر آغاز بارش‌های شدید در این منطقه، گفت: برای جلوگیری از آبگرفتگی معابر، برنامه‌ریزی‌های لازم انجام شده و این نهاد برای خدمت رسانی در آماده‌باش است.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - مدیرعامل جمعیت هلال احمر کردستان از ارسال 500 بسته غذایی 72 ساعته به مناطق زلزله زده در استان آذربایجان‌غربی خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

خرم آباد - ایرنا - سیل فروردین ماه 98، نوروزی نه چندان شیرین اما به یادماندنی برای لرستان رقم زد و در حالیکه مردم برخی مناطق کماکان با مشکلات پساسیل مواجه هستند هواشناسی از تکرار سیل مشابهی در هفته جاری خبر داده است.

خبرگزاری دانا

مدیرکل مدیریت بحران استانداری لرستان گفت: با توجه به پیش‌بینی ورود سامانه بارشی قوی به جو لرستان همه دستگاههای اجرایی استان به حالت آماده باش در آمدند.

خبرگزاری ایرنا

همدان - ایرنا - کارشناس اداره کل هواشناسی همدان نسبت به بارش شدید باران از امروز دوشنبه به مدت 2 روز در این استان هشدار داد.

خبرگزاری ایرنا

خرم آباد - ایرنا - فرماندار پلدختر گفت: با توجه به اخطاریه مدیریت بحران و سازمان هواشناسی استان در خصوص بارش باران، شهروندان ساکن درحاشیه رودخانه ها مراقب بروز سیل باشند.

خبرگزاری دانا

مدیرکل هواشناسی لرستان با اشاره به بارش برف و بارندگی سنگین در استان گفت: ورزش باد نیز در استان به 70 تا 90 کیلومتر می رسد؛ باید دستگاه های اجرایی در آماده باش قرار بگیرند.

خبرگزاری ایرنا

خرم‌آباد - ایرنا - مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان گفت: باتوجه به پیش بینی هواشناسی مبنی بر وقوع سیلاب در لرستان، 18 پایگاه جاده ای ثابت، پنج پایگاه بین شهری سیار و یک پایگاه کوهستان ثابت این جمعیت در حال آماده باشد می باشد.

خبرگزاری دانا

لرستان مدیرکل هواشناسی لرستان از ورود سامانه بارشی قوی به جو استان در هفته جاری خبر داد.

وب‌گاه الف

سازمان هواشناسی با اعلام بارش برف و باران در 19 استان کشور به مردم توصیه کرد طی روزهای یکشنبه و دوشنبه از سفرهای غیرضروری خودداری کنند.

وب‌گاه خبر آنلاین

واحد مرکزی خبر نوشت: هواشناسی خراسان رضوی امروزبا صدور اطلاعیه‌ای نسبت به کولاک برف در ارتفاعات و خسارت وزش شدید باد در پی بارش برف و باران در این استان هشدار داد.

خبرگزاری ایرنا

رشت - ایرنا - معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی گیلان بر لزوم رعایت توصیه های بهداشتی مردم با توجه به بارش برف دو روز گذشته در این استان و به دنبال آن یخبندان تاکید کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایرنا نوشت: کارشناس سازمان هواشناسی گفت: امروز چهارشنبه 23 بهمن ماه در استان‌های واقع در سواحل دریای خزر افزایش نسبی دما رخ می‌دهد که احتمال خطر سقوط بهمن در جاده‌های کوهستانی این مناطق وجود دارد، بنابراین رانندگان مراقب باشند.

خبرگزاری ایرنا

ساری - ایرنا - هشدار هواشناسی مبنی بر کاهش 10 درجه‌ای دما و بارش برف و باران در استان‌های شمالی از جمله مازندران، جاده‌های این خطه شمال کشور را در آستانه تعطیلات دهه فجر (22 بهمن) خلوت کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های امروز را اینجا مشاهده کنید.

خبرگزاری ایرنا

رشت - ایرنا - معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی گیلان گفت: با توجه به هشدار هواشناسی مبنی بر بارش برف و کاهش دما از امروز تا روز سه شنبه در این استان، تاکنون از 92 مادر باردار ساکن در ارتفاعات و مناطق دورافتاده، 65 مادر به مناطق امن و قابل دسترس منتقل شدند.