جمعه 13 مهر 1403

هشدار هواشناسی

هشدار هواشناسی

خبرگزاری ایرنا

رشت - ایرنا - معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی گیلان گفت: با توجه به هشدار هواشناسی مبنی بر بارش برف و کاهش دما از امروز تا روز سه شنبه در این استان، تاکنون از 92 مادر باردار ساکن در ارتفاعات و مناطق دورافتاده، 65 مادر به مناطق امن و قابل دسترس منتقل شدند.

خبرگزاری ایرنا

زاهدان - ایرنا - رییس گروه پیش بینی و هشدار هواشناسی سیستان و بلوچستان گفت: دمای هوای این استان از سه‌شنبه شب با تقویت جریانات شمالی به صورت موقت بین 8 تا 10 درجه کاهش می‌یابد.

وب‌گاه خبر آنلاین

باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: سردار هادیانفر گفت: مالکان وسایل نقلیه‌ای که به علت تخلف بیش از یک میلیون تومان در پارکینگ توقیف هستند می‌توانند تا پایان امسال از فرصت تقسیط جرایم استفاده کنند.

خبرگزاری مهر

مالکان وسایل نقلیه ای که به علت تخلف با مبالغ بالای یک میلیون تومان در پارکینگ توقیف هستند می‌توانند تا پایان سال از فرصت تقسیط جرایم استفاده کنند.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس پلیس راهور از تمدید مهلت طرح تقسیط جرایم رانندگی برای مالکان وسایل‌نقلیه‌ای خبر داد که به علت تخلف با مبالغ بالای یک میلیون تومان در پارکینگ توقیف هستند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار سید کمال هادیانفر درباره تقسیط جرایم خودرو‌های توقیفی، اظهار کرد: مالکان وسایل نقلیه‌ای که به علت تخلف با مبالغ بالای یک میلیون تومان در پارکینگ توقیف هستند، می‌توانند تا پایان سال از فرصت تقسیط جرایم استفاده کنند. رئیس پلیس راهور افزود: مهلت طرح تقسیط تا پایان دی بود که به علت درخواست هموطنان به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی این مهلت...

خبرگزاری تسنیم

رئیس پلیس راهور از تمدید مهلت طرح تقسیط جرایم رانندگی برای مالکان وسایل‌نقلیه‌ای خبر داد که به علت تخلف با مبالغ بالای یک میلیون تومان در پارکینگ توقیف هستند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سردار هادیانفر گفت: مالکان وسایل نقلیه‌ای که به علت تخلف بیش از یک میلیون تومان در پارکینگ توقیف هستند می‌توانند تا پایان امسال از فرصت تقسیط جرایم استفاده کنند.

خبرگزاری میزان

مالکان وسایل نقلیه‌ای که به علت تخلف با مبالغ بالای یک میلیون تومان در پارکینگ توقیف هستند می‌توانند تا پایان سال از فرصت تقسیط جرایم استفاده کنند

وب‌گاه فرارو

سازمان هواشناسی از بیش بینی بارش برف و کاهش 15 درجه‌ای دما از طی چند روز آینده خبر داد و اعلام کرد: فعالیت سامانه بارشی طی امروز، فردا در اکثر استان‌های کشور تشدید می‌شود.

وب‌گاه مشرق نیوز

به گفته فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی گیلان تاکنون 47 هکتار از اراضی جنگلی در آتش سوخته و احتمال می‌رود با توجه به ادامه وزش باد، میزان حریق در استان افزایش پیدا کند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

جزئیات عملیات بازار باز، وضعیت ترافیکی جاده ها و لزوم همراهی مردم برای صرفه‌جویی گاز از اخبار اقتصادی امروز است.

وب‌گاه الف

سازمان هواشناسی کشور در اطلاعیه شماره 76 خود از بارش برف در استان های مختلف از روز جمعه 18 بهمن خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

گرگان - ایرنا - بر اساس داده‌های سازمان هواشناسی، سامانه جدید جوی طی روزهای آینده گلستان را تحت تاثیر جدی قرار می‌دهد که تبعات آن باد تند همراه با بارش شدید و به دنبال آن کاهش زیاد دما توام با برف و یخبندان خواهد بود.

خبرگزاری ایرنا

ارومیه - ایرنا - رییس اداره پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی آذربایجان‌غربی گفت: بررسی نقشه‌های پیش‌بینی و پیش‌یابی بیانگر وزش تند باد در استان و افت دما به میزان 12 درجه سانتی‌گراد همراه با یخبندان است و نکات ایمنی و پیشگیرانه در این زمینه باید اتخاذ شود.