جمعه 13 مهر 1403

هشدار هواشناسی

هشدار هواشناسی

وب‌گاه عصر ایران

وب‌گاه اقتصاد نیوز

هواشناسی بوشهر در اطلاعیه های ویژه هواشناسی کشاورزی و دریایی وضعیت جوی و دریایی مورد انتظار را به صورت افزایش نسبی و کاهش ناگهانی و شدید دما توصیف کرده است.

خبرگزاری ایرنا

رشت - ایرنا - مدیرکل بحران استانداری گیلان با اشاره به پیش بینی هواشناسی مبنی بر وزش شدید یا خیلی شدید باد گرم تا پایان هفته در استان بر لزوم آمادگی دستگاههای ذیربط برای مواجهه با خسارات احتمالی آن تاکید کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

کارشناسان هواشناسی بر این باورند که با وجود بارش‌های مناسب در 2 سال زراعی گذشته، بحران کم آبی در کشور همچنان ادامه دارد.

خبرگزاری ایرنا

ساری - ایرنا - هواشناسی مازندران برای روزهای نخست هفته آینده از شنبه بارش برف و باران را پیش بینی کرد و نسبت به کاهش تا 10 درجه‌ای دمای هوا هشدار داد.

خبرگزاری ایرنا

ساری - ایرنا - هواشناسی مازندران روز سه‌شنبه با انتشار اطلاعیه‌ای از افزایش نسبی دمای هوای استان طی چند روز آینده خبر داد و اعلام کرد که احتمال ریزش بهمن در این مدت در محورهای هراز و کندوان وجود دارد.

خبرگزاری ایرنا

چابهار - ایرنا - مدیرکل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان گفت: امکانات لازم این اداره‌کل در پی وقوع سیل در روستاهای جنوب استان برای کمک رسانی بسیج شده و علاوه‌بر ارسال کمک‌های نقدی و غیرنقدی تیم‌های امداد و نجات و ماشین‌آلات بندر چابهار در مناطق سیل‌زده حضور یافتند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، رئیس گروه پیش بینی و هشدار هواشناسی سیستان و بلوچستان گفت: با نفوذ توده هوای سرد به استان از روز یکشنبه 6 بهمن ماه وزش باد شدید با سرعت 40 تا 70 کیلومتر بر ساعت برخی نواحی استان را در بر می‌گیرد. علی ملاشاهی گفت: وزش باد بیشتر در شمال، مرزشرقی، غرب، جنوب و دریای عمان رخ می‌دهد که پیامد آن کاهش دما و کاهش دید افقی در مناطق مستعد است. وی افزود:...

خبرگزاری ایسنا

رئیس گروه پیش بینی و هشدار هواشناسی سیستان و بلوچستان گفت: با نفوذ توده هوای سرد به استان از روز یکشنبه 6 بهمن ماه وزش باد شدید با سرعت 40 تا 70 کیلومتر بر ساعت برخی نواحی استان را در بر می گیرد.

خبرگزاری میزان

سازمان هواشناسی با صدور اطلاعیه‌ای از افزایش غلظت آلاینده‌ها در چهار شهر تهران، کرج، اصفهان و اراک خبر داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

میزان نوشت: سردار مهماندار گفت: با توجه به هشدار هواشناسی، آمادگی بارندگی داشتیم و تاکنون هیچ مشکلی وجود نداشته است.

خبرگزاری ایرنا

قشم - ایرنا - به دلیل شرایط نامساعد جوی، تمام ترددها در بندر شهید ذاکری قشم به مقصدهای بندرعباس، لارک و هرمز متوقف شد.

خبرگزاری میزان

سردار مهماندار گفت: با توجه به هشدار هواشناسی، آمادگی بارندگی داشتیم و تاکنون هیچ مشکلی وجود نداشته است.

خبرگزاری ایرنا

کرج - ایرنا - هواشناسی البرز نسبت به فعالیت سامانه جدید عصر امروز چهارشنبه در این استان هشدار داد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیر امور عشایر استان تهران با اشاره به پیش بینی بارش برف و برودت شدید هوا و کولاک در مناطق کوهستانی اعلام کرد: از عشایر می خواهیم از حضور در این مناطق خودداری کنند.

خبرگزاری ایرنا

همدان - ایرنا - رییس پلیس راه استان همدان گفت: با توجه به هشدار هواشناسی مبنی بر ریزش برف شدید و کولاک از عصر امروز چهارشنبه، به طور حتم برای پیشگیری از راه‌بندان محدودیت تردد برای تریلی‌ها ایجاد می‌شود.