جمعه 13 مهر 1403

هشدار هواشناسی

هشدار هواشناسی

خبرگزاری تسنیم

هواشناسی کشاورزی به کشاورزان مناطق مختلف کشور برای 5 روز آینده هشدارها و توصیه هایی به تفکیک استان برای مراقبت از محصولات کشاورزی و زیر ساخت های این بخش ارائه کرد.

خبرگزاری ایرنا

بندرعباس - ایرنا - از نخستین ساعت‌های بامداد روز جمعه 2 دیماه بارش شدید باران در اقصی نقاط استان هرمزگان بویژه بندرعباس وقشم آغاز شد که ازهمان ابتدا بدلیل شدت بارش؛ آبگرفتگی معابر، تعطیلی بنادر و مسدود شدن برخی از راه‌های ارتباطی در استان را به همراه داشت.

خبرگزاری ایرنا

زاهدان - ایرنا - معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری سیستان و بلوچستان گفت: 450 تیم امدادی از زمان وقوع بارش‌ها در نقاط مختلف این استان حضور دارندو مشغول امدادرسانی به سیلزدگان هستند.

خبرگزاری ایرنا

استان ها - ایرنا - بارش برف، برودت هوا و لغزندگی سطح جاده ها و معابر، برخی مدارس شهرستان های مختلف کشور را روز یکشنبه 22 دی ماه به تعطیلی کشاند.

خبرگزاری ایرنا

زاهدان - ایرنا - مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت: هزار و 173 نفر آسیب دیده سیلاب 2 روز اخیر در استان توسط نیروهای این جمعیت امدادرسانی شدند.

خبرگزاری ایرنا

زاهدان - ایرنا - مدیر اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان گفت: مدارس 9 شهرستان این استان فردا یکشنبه در دو نوبت صبح و عصر براثر تداوم بارندگی شدید تعطیل اعلام شد.

خبرگزاری ایرنا

کرج - ایرنا - مدیرکل مدیریت بحران استانداری البرز گفت: بر اساس گزارش اداره کل هواشناسی و تحلیل الگوی های پیش یابی حاکی از کاهش دما در روزهای آینده است بنابراین دستگاه های اجرایی این استان به حالت آماده باش درآمده اند.

خبرگزاری ایرنا

بندرعباس - ایرنا - مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای هرمزگان گفت: راهداران درتلاش هستند به محض فروکش کردن آب باران در جاده ها و مسیرهای ارتباطی استان به مرمت ورفع آبردگی هااقدام کنند.

وب‌گاه خبر آنلاین

باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: رئیس گروه پیش بینی و هشدار هواشناسی سیستان و بلوچستان گفت: از روز یکشنبه با شمالی شدن جریانات و ریزش هوای سرد، دمای استان 10 درجه کاهش می‌باید.

خبرگزاری ایرنا

زاهدان - ایرنا - رئیس گروه پیش بینی و هشدار هواشناسی سیستان و بلوچستان گفت: از روز یکشنبه با شمالی شدن جریانات و ریزش هوای سرد، دمای استان 10 درجه کاهش می باید.

خبرگزاری ایرنا

ساری - ایرنا - راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران اعلام کرد که در حال حاضر تمامی محورهای کوهستانی استان شامل هراز، کندوان، سوادکوه و کیاسر برفی و لغزنده است و به همراه داشتن زنجیر چرخ برای تردد الزامی است.

خبرگزاری ایرنا

ایرنا - چابهار - هشدار هواشناسی و ستاد مدیریت بحران شهرستان چابهار مبنی بر ریزش باران سنگین و جاری شدن سیلاب دستگاه‌های امدادی را به حالت آماده باش درآورد و در همین رابطه 99 نفر در قالب 13 تیم از امدادگران هلال احمر و 20 نفر از نیروهای این نهاد به روستاهای دشتیاری، پلان و مرکزی این شهرستان اعزام شدند تا در بارندگی‌ها و سیلاب به سرعت خدمات‌رسانی کنند. عکس از: رستم کریمی

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، طبق اعلام سازمان هواشناسی امشب شاهد بارش باران در شرق و غرب هرمزگان و بخصوص در مناطق ساحلی و جزایر قشم و هرمز هستیم. همچنین فردا در نیمه شرقی هرمزگان و نیمه جنوبی سیستان و بلوچستان این وضعیت ادامه دارد و در غرب هرمزگان خاتمه می‌یابد. سازمان اورژانس با توجه به این هشدار امشب و فردا در آمادگی و آماده باش کامل است.

وب‌گاه مشرق نیوز

سازمان اورژانس کشور اعلام کرد در پی اخطار هواشناسی درباره بارش باران در برخی مناطق کشور این سازمان امشب و فردا آماده‌باش است.