جمعه 13 مهر 1403

هشدار هواشناسی

هشدار هواشناسی

خبرگزاری ایرنا

زاهدان - ایرنا - رییس گروه پیش‌بینی و هشدار هواشناسی سیستان و بلوچستان گفت: فعالیت سامانه بارشی جدید از فردا چهارشنبه در جنوب این استان آغاز می‌شود و تا صبح جمعه ادامه دارد.

خبرگزاری ایرنا

اهواز - ایرنا - رییس دانشکده مهندسی علوم آب دانشگاه شهید چمران اهواز، خواستار ورود سازمان‌های نظارتی برای بررسی سرنوشت اعتبارات مصوب فاضلاب اهواز در سال‌های گذشته شد و گفت: با توجه به خسارت‌هایی که به شهر اهواز وارد شده، اکنون وقت مچگیری است و باید مشخص شود چه افراد یا سازمان‌هایی در عملی نشدن طرح‌ها مقصر هستند.

خبرگزاری ایرنا

گرگان - ایرنا - معاون بهبود سازمان جهادکشاورزی گلستان به کشاورزان این استان توصیه کرد به دلیل بارش اندک باران سال زراعی جاری و برای از بین نرفتن محصولات، زمین های زراعی خود را به صورت دستی و مصنوعی آبیاری کرده و چشم‌انتظار باران نباشند.

خبرگزاری ایرنا

گرگان - ایرنا - رییس گروه پیش‌بینی و هشدار هواشناسی گلستان با اشاره به ورود سامانه بارشی به استان گفت: مناطق کوهستانی و مرتفع گلستان از ظهر امروز شنبه شاهد بارش نخستین برف زمستانی است.

خبرگزاری ایرنا

خرم آباد - ایرنا - فرماندار پلدختر گفت: با توجه به اخطاریه مدیریت بحران و سازمان هواشناسی استان در خصوص بارش باران، شهروندان ساکن درحاشیه رودخانه ها مراقب بروز سیل باشند.

خبرگزاری ایرنا

آستارا - ایرنا - اداره هواشناسی آستارا نسبت به وزش باد گرم و گاه شدید و احتمال بروز آتش‌سوزی در اراضی جنگلی این شهرستان هشدار داد.

وب‌گاه عصر ایران