جمعه 13 مهر 1403

هشدار هواشناسی

هشدار هواشناسی

خبرگزاری ایرنا

اهواز - ایرنا - مدیر دفتر برنامه‌ریزی منابع آب سازمان آب و برق خوزستان گفت: سدهای خوزستان با داشتن 8.8 میلیارد مترمکعب ظرفیت خالی، قابلیت مهار سیلاب‌های احتمالی را دارند.

خبرگزاری دانا

سازمان هواشناسی کشور در اخطاریه‌ای نسبت به بارش سیل‌آسای باران و برف نیم متری در 8 استان طی فردا شنبه 28 دی‌ماه هشدار داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزرش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، از اهواز طبق اخطاریه 21 تاریخ 26 دی اداره کل هواشناسی خوزستان با تقویت سامانه بارشی طی اوایل روز شنبه تا اواسط روز یکشنبه در مناطق شمال شرق، شرق، شمال و با توجه به مواج شدن شمال خلیج فارس در این ایام، رگبار باران، رعدوبرق، وزش باد متوسط تا شدید همراه با تندباد لحظه‌ای، بارش برق در ارتفاعات، ریزش تگرگ در مناطق مستعد، آبگرفتگی معابر و طغیان مسیل‌ها...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

آقایی گفت: در پی وقوع سیل در روستاهای سیستان و بلوچستان علاوه بر ارسال کمک های نقدی و غیرنقدی، تیم های امداد و نجات و ماشین آلات بندر چابهار در مناطق سیل زده حضور یافتند.

خبرگزاری دانا

مدیرکل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان گفت: در پی وقوع سیل در روستاهای بلوچستان علاوه بر ارسال کمک های نقدی و غیرنقدی، تیم های امداد و نجات و ماشین آلات بندر چابهار در مناطق سیل زده حضور یافتند.

وب‌گاه خبر آنلاین

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان سیستان و بلوچستان با بیان اینکه پیش بینی هواشناسی از میزان بارش دقیق نبوده است، گفت: پس از هشدار هواشناسی، 10 میلیون مترمکعب آب از دو سد استان رهاسازی کردیم.

خبرگزاری مهر

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان سیستان و بلوچستان با بیان اینکه پیش بینی هواشناسی از میزان بارش دقیق نبوده است، گفت: پس از هشدار هواشناسی، 10 میلیون مترمکعب آب از دو سد استان رهاسازی کردیم.

خبرگزاری میزان

شادلو با بیان اینکه امسال 28 درصد محصولات باغی به دلایل مختلف به ضایعات تبدیل شده است، گفت: با توجه به برداشت محصولات باغی سال 98 نگرانی بابت سرما زدگی وجود ندارد.

خبرگزاری ایرنا

زاهدان - ایرنا - هر چه از پایان فعالیت قوی‌ترین سامانه بارشی سال جاری در سیستان و بلوچستان می‌گذرد عمق خسارات سیل بیش‌از پیش خود را نشان می‌دهد و ارسال کمکها و تلاش‌های امدادگران در کمک رسانی به سیل‌زدگان دو چندان شده است.

خبرگزاری ایرنا

بندرعباس - ایرنا - از زمان سیل‌زدگی (جمعه 20 دی‌ماه) تاکنون موجی از خدمت رسانی از سوی نهادهایی همچون ستاد مدیریت بحران، استانداری، فرمانداری، هلال احمر، منطقه دوم نیروی دریایی ارتش، بسیج و سپاه با هدف یاری رسانی به سیل زدگان در شرق هرمزگان بویژه روستاهای جاسک به راه افتاده بوده واین کمک‌ها همچنان ادامه دارد.

وب‌گاه فرارو

یک سامانه بارشی کم دامنه از اواخر وقت سه‌شنبه مناطق جنوبی سیستان و بلوچستان را فرا می‌گیرد.

خبرگزاری دانا

رئیس گروه پیش بینی و هشدار هواشناسی سیستان و بلوچستان گفت: یک سامانه بارشی کم دامنه از اواخر وقت سه شنبه مناطق جنوبی استان را فرا می گیرد.

خبرگزاری ایرنا

زاهدان - ایرنا - رییس گروه پیش بینی و هشدار هواشناسی سیستان و بلوچستان گفت: یک سامانه بارشی کم دامنه از اواخر وقت سه‌شنبه مناطق جنوبی این استان را فرا می‌گیرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: براساس آخرین اطلاعات مسیر دسترسی به 500 روستا درسیستان و بلوچستان قطع وبه بیش‌از 20هزار واحدمسکونی نیزخسارت وارد وبرق 130روستا قطع و شبکه توزیع آب آشامیدنی 100روستا نیزازمدار خارج شده است.

خبرگزاری ایرنا

زاهدان - ایرنا - بر اساس آخرین اطلاعات مسیر دسترسی به 500 روستا در سیستان و بلوچستان قطع و به بیش‌از 20 هزار واحدمسکونی نیز خسارت وارد وبرق 130 روستا قطع و شبکه توزیع آب آشامیدنی 100 روستا نیز ازمدار خارج شده است.