یک‌شنبه 8 مهر 1403

هشدار هواشناسی

هشدار هواشناسی

خبرگزاری تسنیم

سازمان هواشناسی با صدور هشدار سطح نارنجی برای سواحل دریای خزر از فعالیت سامانه بارشی در برخی مناطق و خروج این سامانه طی امروز سه‌شنبه از کشور خبر داد.

وب‌گاه 55 آنلاین

فعالیت سامانه بارشی در خراسان شمالی، رضوی و جنوبی، کرمان‌، گلستان، ارتفاعات شرقی البرز و هرمزگان می‌باشد و بتدریج از کشور خارج می‌شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: فرماندار معمولان خبر داد: در پی بارش شدید باران مسیر معمولان به پلدختر در دو نقطه دمرود افرینه و ملاوی مسدود شده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

اورژانس یزد خبر داد که دو نفر درپی وقوع سیل در شهرستان تفت کشته شده‌اند.

خبرگزاری تسنیم

فرمانده کل انتظامی گفت: 25 هزار خودرو که رانندگان آنها به قوانین رانندگی احترام نگذاشته و تخلفات پی در پی انجام داده بودند را به ناچار توقیف و روانه پارکینگ کردیم تا در واقع جان این رانندگان و دیگر مسافران را حفظ کنیم.

وب‌گاه خبر آنلاین

سازمان هواشناسی کشور برای مناطق ساحلی و دور از ساحل استان‌های شمالی طی فردا تا چهارشنبه (7 تا 8 فروردین) هشدار نارنجی صادر کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

جمعیت هلال احمر با اشاره به امدادرسانی به 1851 متاثر از سیل و آبگرفتگی در 9 استان به شهروندان توصیه کرد تا از سفر و ترددهای غیرضروری پرهیز کنند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیرکل خدمات شهری شهرداری تهران گفت: با توجه به هشدار‌های هواشناسی در بوستان‌های بزرگی مانند نهج‌البلاغه و جوانمردان اعلام کردیم که اتراق صورت نگیرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سازمان هواشناسی برای استان کهگیلویه و بویراحمد هشدار قرمز صادر کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سازمان هواشناسی برای استان کهگیلویه و بویراحمد هشدار قرمز صادر کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رییس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران هواشناسی کشور گفت: بارش‌ها طی امشب و فردا برای شرق و جنوب استان لرستان، شمال و شرق خوزستان و کهگیلویه و بویراحمد خیلی شدید است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سازمان هواشناسی کشور هشدار داد: به دلیل شدت بارش‌ها و امکان سیل و طغیان رودخانه‌ها و سقوط بهمن در مناطق سردسیر و کوهستانی، هموطنان از حاشیه رودخانه ها، مسیل‌ها فاصله بگیرند و از رفتن به ارتفاعات خودداری کنند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سازمان هواشناسی کشور هشدار داد: به دلیل شدت بارش‌ها و امکان سیل و طغیان رودخانه‌ها و سقوط بهمن در مناطق سردسیر و کوهستانی، هموطنان از حاشیه رودخانه ها، مسیل‌ها فاصله بگیرند و از رفتن به ارتفاعات خودداری کنند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران هشدار هواشناسی سیلاب به تهرانی ها داد. مدیرکل مدیریت بحران استان تهران هشدار هواشناسی سیلاب به تهرانی ها داد. به گزارش عرشه آنلاین، مدیرکل مدیریت بحران استان تهران با اشاره به هشدار نارنجی هواشناسی مبنی بر بارش های شدید نسبت به احتمال وقوع سیلاب در ارتفاعات استان هشدار داد و گفت: مسافران از رودها فاصله بگیرند.

وب‌گاه عصر ایران

شیرانی با بیان اینکه توصیه های هشدار هواشناسی برای استان‌های نیمه غربی کشور حاکی از رانندگی در شرایط بارانی است، اظهارکرد: شاهد پایان نیمه اول تعطیلات نوروزی و شروع موج برگشت سفرهای نوروزی در نیمه اول هستیم.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سرهنگ احمد شیرانی رئیس مرکز اطلاعات ترافیک پلیس راهور فراجا درباره آخرین وضعیت محور‌های شمالی کشور گفت: ترافیک سنگین در آزادراه تهران - شمال محدوده‌های تونل شماره 18و تونل البرز، محور چالوس مسیر (جنوب به شمال) حدفاصل پل زنگوله تا سیاه بیشه و محدوده‌های هریجان، مجلار و میانک را شاهد هستیم. وی افزود: همچنین در محور‌های هراز، فیروزکوه و آزادراه قزوین...