یک‌شنبه 8 مهر 1403

هشدار هواشناسی

هشدار هواشناسی

وب‌گاه عرشه آنلاین

کارشناس هواشناسی اعلام کرد: سامانه بارشی در حال ورود به کشور است. به تدریج گستره این سامانه بارشی به کل نیمه‌غربی خواهد رسید. کارشناس هواشناسی اعلام کرد: سامانه بارشی در حال ورود به کشور است. به تدریج گستره این سامانه بارشی به کل نیمه‌غربی خواهد رسید. به گزارش عرشه آنلاین معصومه احمدی افزود: روز دوشنبه بیشترین فعالیت این سامانه بارشی است و برای لرستان و خوزستان هشدار سطح قرمز صادر شده...

وب‌گاه الف

رییس مرکز اطلاعات ترافیک پلیس راهور فراجا از شروع موج برگشت سفرهای نوروزی در نیمه اول تعطیلات سال نو خبر داد.

وب‌گاه فرارو

سامانه جدید بارشی امروز وارد کشور شد و پیش‌بینی‌ها نشان می‌دهد این سامانه یکشنبه و دوشنبه بارش‌های زیادی را در سراسر کشور موجب شود؛ سامانه بعدی سه‌شنبه و چهارشنبه فعال از کشور عبور خواهد کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سامانه بارشی از جنوب غربی وارد کشور می شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: کارشناس مرکز مدیریت راه‌های سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای نسبت به وقوع کولاک در محورهای شمالی و غربی کشور هشدار داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رییس سازمان مدیریت بحران کشور از آماده‌باش سراسری در 2 استان کشور که هشدار قرمز هواشناسی برای بارش باران و باد شدید دریافت کرده‌اند، خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

وزش باد شدید و کاهش کیفیت هوا در پایتخت از امروز پیش بینی شده و اعضای ستاد مدیریت بحران در آماده‌باش کامل قرار گرفته اند. وقوع تندباد موقتی و طوفان لحظه‌ای نیز محتمل است، لذا آسیب به سازه‌های سست مانند داربست‌ها و ساختمان‌های نیمه کاره، احتمال آسیب به تجهیزات واقع در ارتفاع مانند ترانس و کابل‌های برق و دکل‌های مخابراتی و بنر‌های تبلیغاتی وجود دارد طوفان جهنمی در راه است طوفان، تندباد...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

هواشناسی مازندران نسبت به احتمال جاری شدن روان‌آب و وقوع سیلاب‌های محلی، ریزش سنگ، لغزندگی و اختلال در ترددهای محورهای کوهستانی از روز دوشنبه تا اوایل صبح سه‌شنبه هفته جاری هشدار داد.

وب‌گاه الف

سازمان هواشناسی نسبت به افزایش ارتفاع امواج تا بیش از 2 متر در فراسواحل جنوب کشور و خطر غرق شدن شناگران هشدار داد.

وب‌گاه عصر ایران

آرش بهاروند احمدی: مطابق با هشدار هواشناسی سطح زرد، تحلیل آخرین الگوهای پیش یابی حاکی از استقرار جوی پایدار تا دوشنبه در منطقه البرز مرکزی است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: اداره کل هواشناسی استان تهران از ورود دو سامانه بارشی به تهران طی هفته جاری خبر داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی جمعیت هلال‌احمر، بابک محمودی، با اشاره به صدور هشدار سازمان هواشناسی، گفت: طبق هشدار هواشناسی، در روز یکشنبه، بارش شدید و رگباری باران - ورزش شدید باد - احتمال کولاک برف در مناطق کوهستانی، در استان‌های جنوب آذربایجان غربی، کردستان، کرمانشاه، ایلام، غرب و جنوب لرستان، شمال و نیمه شرقی خوزستان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد،...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از ورود سامانه جدید بارشی از فردا خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

طبق نقشه جدید هواشناسی، در اولین هفته فروردین 1403، بارش‌های شدید در راه بخشهای گسترده ای از کشور است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: هشدار سطح نارنجی برای تشدید فعالیت سامانه بارشی در 16 استان کشور طی روزهای یکشنبه و دوشنبه صادر شده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

مدیرکل پیش بینی سازمان هواشناسی گفت: هشدار سطح نارنجی برای تشدید فعالیت سامانه بارشی در 16 استان کشور طی روزهای یکشنبه و دوشنبه صادر شده است.