یک‌شنبه 8 مهر 1403

هشدار هواشناسی

هشدار هواشناسی

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: صادق ضیائیان بیان این‌که امروز در شمال غرب کشور بارش داریم، افزود: در استان های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، کردستان، زنجان، گیلان، قزوین، تهران (به‌ویژه نیمه غربی) برف و باران می‌بارد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

کارشناس هواشناسی درباره وضعیت آب‌وهوایی کشور در روزهای آینده گفت: در شمال‌غرب، غرب، نیمه‌غربی سواحل دریای‌خزر، استان‌های واقع در دامنه‌های البرز مرکزی و غربی، جنوب‌شرق و نوار شرقی کشور بارندگی گاهی همراه با وزش باد پیش‌بینی می‌شود. کارشناس هواشناسی درباره وضعیت آب‌وهوایی کشور در روزهای آینده گفت: در شمال‌غرب، غرب، نیمه‌غربی سواحل دریای‌خزر، استان‌های واقع در دامنه‌های البرز مرکزی و...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مدارس هفت شهرستان سیستان و بلوچستان به علت تشدید بارندگی ها در جنوب این استان غیر حضوری شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: اداره کل هواشناسی کهگیلویه و بویراحمد با توجه به شرایط جوی برای بامداد روز دوشنبه بیست و یکم اسفند ماه هفته جاری تا عصر همان روز هشدار سطح زرد صادر کرد.

وب‌گاه فرارو

سازمان هواشناسی برای برخی از استان‌ها هشدار زردرنگ صادر کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

سازمان هواشناسی برای برخی از استان‌ها هشدار زرد رنگ صادر کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

هواشناسی تهران اعلام کرد فردا و پس فردا پایتخت بارانی می شود. هواشناسی تهران اعلام کرد فردا و پس فردا پایتخت بارانی می شود. به گزارش عرشه آنلاین، طبق اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ایستگاه آلودگی فیروزکوه با کمینه دمای 5 - درجه سانتیگراد، سردترین ایستگاه استان تهران در 24 ساعت گذشته گزارش شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مدیرکل مدیریت بحران استان تهران از فعالیت دو سامانه ناپایداری جو و گذر متناوب ابر‌های همرفتی از شنبه 19 اسفند ماه تا روز سه شنبه 22 اسفندماه در استان تهران، خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

جدیدترین پیش بینی هواشناسی از هوای نوروز و اواخر اسفند اعلام شد. پژوهشکده اقلیم‌شناسی و تغییر اقلیم پژوهشگاه هواشناسی و علوم جو کشور، جدیدترین نقشه‌های پیش بینی هفتگی بارش کشور بر مبنای نقشه‌های احتمالاتی از 23 بهمن ماه تا پنجم فروردین ماه سال 1403 را تولید و ارائه کرد. به گزارش عرشه آنلاین به نقل از وزارت راه و شهرسازی،

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران به کوهنوردان نیز توصیه کرد از صعود به ارتفاعات اجتناب کنند.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس سازمان راهداری از برآورد آسیب بیش از 2 هزار میلیارد تومانی به محورهای روستایی و راه‌های اصلی استان سیستان و بلوچستان در پی بارش‌های اخیر این استان خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

کارشناس هواشناسی قم گفت: طی ساعات آینده باد نسبتا شدید نقاط مختلف این استان را تحت تاثیر قرار خواهد داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

هواشناسی هشدار سطح نارنجی را برای جنوب سیستان و بلوچستان صادر کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

بارش شدید برف در البرز را در ادامه ببینید. بارش شدید برف در البرز را در ادامه ببینید. به گزارش عرشه آنلاین؛ ویدئویی از بارش شدید و تماشایی برف زمستانی شب گذشته در ارتفاعات استان البرز را مشاهده می‌کنید.