یک‌شنبه 8 مهر 1403

هشدار هواشناسی

هشدار هواشناسی

وب‌گاه عصر ایران

سازمان هواشناسی از بارش باران و برف و کولاک برف در کشور تا روز سه‌شنبه 22 اسفند خبر داد و اعلام کرد: امروز در مناطقی از شمال‌شرق و مرکز و فردا در جنوب شرق افزایش سرعت وزش باد پیش‌بینی شده است.

وب‌گاه فرارو

سازمان هواشناسی از بارش باران و برف و کولاک برف در کشور تا روز سه‌شنبه 22 اسفند خبر داد و اعلام کرد: امروز در مناطقی از شمال‌شرق و مرکز و فردا در جنوب‌شرق افزایش سرعت وزش باد پیش‌بینی شده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سازمان هواشناسی از بارش باران و برف و کولاک برف در کشور تا روز سه‌شنبه 22 اسفند خبر داد و اعلام کرد: امروز در مناطقی از شمال‌شرق و مرکز و فردا در جنوب‌شرق افزایش سرعت وزش باد پیش‌بینی شده است.

وب‌گاه فرارو

«پیش از ظهر شنبه تا بعد ظهر یکشنبه 19 تا 20 اسفندماه در شهرستان‌های زرآباد، فنوج، لاشار، قصرقند، نیکشهر، سرباز، راسک، کنارک، چابهار، دشتیاری و مهرستان، رخداد بارش باران، برخی نقاط رگبار شدید رعد برق و احتمال بارش تگرگ و تند باد لحظه‌ای پیش‌بینی می‌شود.»

وب‌گاه الف

سازمان هواشناسی کشور از بارش باران، رعدوبرق و وزش باد شدید، در ارتفاعات و مناطق سردسیر بارش برف، کاهش دما، احتمال بهمن و در گردنه‌ها کولاک برف و پدیده مه در برخی استان‌ها خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سازمان هواشناسی کشور از بارش باران، رعدوبرق و وزش باد شدید، در ارتفاعات و مناطق سردسیر بارش برف، کاهش دما، احتمال بهمن و در گردنه‌ها کولاک برف و پدیده مه در برخی استان‌ها خبر داد.

وب‌گاه عصر ایران

سازمان هواشناسی کشور با صدور هشدار هواشناسی سطح زرد و با اشاره به فعالیت سامانه بارشی هشدار داد: احتمال آبگرفتگی معابر عمومی، احتمال جاری شدن روان آب، مه، وزش باد شدید، کولاک برف، احتمال یخ زنی سطح جاده‌ها در نواحی سردسیر، لغزندگی و کاهش دید در جاده‌های کوهستانی و گردنه‌ها، احتمال خسارت به سازه‌های موقت، احتمال خسارت به ماشین‌آلات کشاورزی و نهال‌ها وجود دارد.

وب‌گاه خبر آنلاین

سازمان هواشناسی کشور از بارش باران، رعدوبرق و وزش باد شدید، در ارتفاعات و مناطق سردسیر بارش برف، کاهش دما، احتمال بهمن و در گردنه‌ها کولاک برف و پدیده مه در برخی استان‌ها خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

محسن حیدری با اشاره به صدور هشدار هواشناسی سطح نارنجی جوی توسط اداره‌کل هواشناسی سیستان و بلوچستان از پیش‌بینی فعالیت سامانه بارشی در جنوب استان خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

موج بارندگی جدید به کشور از فردا بعد از ظهر وارد می‌شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: هواشناسی استان تهران اعلام کرد: با ورود سامانه جدید بارشی موج جدید بارش‌ها به صورت برف و باران، از اواخر وقت روز شنبه (19 اسفند) آغاز خواهد شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، پیش‌بینی کلی نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری سازمان هواشناسی نشان می‌دهد امروز در غرب، شمال غرب، دامنه‌های شمالی و جنوبی البرز و زاگرس، شمال شرق و شرق کشور بارش برف و باران، وزش باد شدید موقتی و در هرمزگان و سیستان و بلوچستان رگبار و رعدوبرق پیش‌بینی شده است. فردا چهارشنبه در استان‌های سیستان و بلوچستان، شرق هرمزگان و جنوب کرمان بارش پراکنده روی می‌دهد...

خبرگزاری تسنیم

سازمان هواشناسی با صدور هشدار فعالیت سامانه بارشی در برخی مناطق از ورود سامانه بارشی جدید به کشور طی روز پنجشنبه 17 اسفندماه خبر داد.

وب‌گاه 55 آنلاین

امروز گستره فعالیت سامانه بارشی برای مناطقی از نوار غربی، مرکز، جنوب، شرق و جنوب شرق کشور است.

وب‌گاه خبر آنلاین

از هفتم اسفند بارندگی‌هایی در جنوب و شرق کشور آغاز شد تا در روستاها و شهرهای استان سیستان و بلوچستان سیل جاری شود سیلی که سبب‌ساز محاصره برخی روستاها شده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

سازمان هواشناسی ضمن صدور هشدار فعالیت سامانه بارشی در 11 استان، از احتمال سرریز شدن سدها در هفت استان خبر داد.