شنبه 29 اردیبهشت 1403

هفشجان؛ پایتخت جوش ایران / وجود 6 هزار جوشکار در این شهر

خبرگزاری دانا مشاهده در مرجع
هفشجان؛ پایتخت جوش ایران / وجود 6 هزار جوشکار در این شهر

الله کرم نصیری معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری چهارمحال و بختیاری گفت: هفشجان یکی از شهرهای استان چهارمحال و بختیاری است که 25 هزار نفر جمعیت دارد و از این تعداد 6 هزار نفر آن‌ها در حرفه جوش‌کاری مهارت بالایی دارند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از جهانبین نیوز؛ الله کرم نصیری معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری چهارمحال و بختیاری امروز در آیین افتتاحیه مسابقات ملی مهارت در رشته جوشکاری اظهار کرد: نوزدهمین المپیاد جوش کشور در استان چهارمحال و بختیاری در شهر هفشجان برگزار می شود که این افتخاری برای همه استان چهارمحال و بختیاری است.

وی تصریح کرد: سال 98 جلسه انجمن جوش در این استان گرفته شد و امروز شاهد نقطه آغاز المپیاد جوش هستیم و در یک آزمون عملی فشرده نفرات اول انتخاب می شوند.

نصیری ادامه داد: نفرات اول تا سوم مسابقات ملی مهارت جوش در یک آزمون عملی فشرده انتخاب و به مسابقات جوش جهان راه پیدا می کنند.

وی با اشاره به اینکه در زمینه مهارت حمایت های لازم صورت می گیرد گفت: در اسناد بالادستی، شورای عالی کار، مهارت فرایند اجرایی و توانمند سازی را دنبال کند.

نصیری با تاکید بر اینکه مهارت‌ها فارق از بخش کشاورزی متعلق به خدمات و صنعت است گفت: دوره آموزش های فنی و حرفه ای باید انجام شود.

انتهای پیام /