شنبه 28 مهر 1403

همسایه‌ها می‌گویند بارسا بدقول است / مشکل دوباره نوکمپ: برای بارسا پلیس خبر کردند!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
همسایه‌ها می‌گویند بارسا بدقول است / مشکل دوباره نوکمپ: برای بارسا پلیس خبر کردند!

با اینکه بارسلونا مجوز کار 24 ساعته در پروژه نوکمپ را دریافت کرده ولی همسایه‌ها می‌گویند اجازه ایجاد مزاحمت را به بارسا نخواهند داد.

به گزارش "ورزش سه"، بارسلو سه‌شنبه این هفته با شورای شهر بارسلون به توافق رسید تا از این پس برای هر چه سریعتر کامل کردن پروژه بازسازی ورزشگاه نوکمپ به صورت بیست و چهار ساعته عملیات ساختمانی را ادامه بدهد.

ولی همسایه‌های ساکن در اطراف نوکمپ از این موضوع به هیچ وجه راضی نیستند. با اینکه شورای شهر در مجوزی که در اختیار باشگاه بارسا گذاشت شرط کرده که در ساعتهای شب عملیات ساختمانی باید تنها درون محوطه کارگاه و بدون سر و صدا باشد ولی همسایه‌ها می‌گویند قبلا هم بارسا چنین قول‌هایی به آنها داده و زیر قولش زده است.

نماینده همسایه‌های نوکمپ امروز بارسلونا را تهدید کرد و گفت همه ساکنین محلی مصمم هستند که اجازه رفت و آمد حتی یک نفر را در ساعتهای شب ندهند. او گفت:" ما درک می‌کنیم که بارسا باید پروژه را هر چه سریعتر تمام کند ولی ما اجازه نمی‌دهیم 24 ساعته کار کنند. چرا که در ماه آگوست با آنها توافق کردیم ولی شبها سر و صدای وحشتناکی درست کردند و زیر قول‌شان زدند. گاهی هم اصلا به برنامه‌ای که توافق کردیم اهمیت ندادند. بدقولی باعث شده ما دیگر به آنها اعتماد نکنیم".

نماینده همسایه‌های نوکمپ در ادامه باشگاه را تهدید کرد و گفت:" درخوست ما این است که به ساکنین محله احترام بگذارند. در غیر اینصورت پلیس خبر می‌کنیم و ویدیوهایی که ثابت می‌کند آنها با سر و صدای زیاد خوب و آسایش‌مان را مختل کرده‌اند در اختیار پلیس می‌گذاریم. ما فکر می‌کردیم شورای شهر برای کار تا ساعت 12 شب موافقت کرده و باورمان نمی‌شود که اجازه فعالیت 24 ساعته داده باشند".

روند بازسازی نوکمپ از تایخ 1 ژوئن 2023 آغاز شد. بارسلونا قصد دارد هر چه سریعتر عملیات بازسازی را به پایان برساند تا پیش از ژانویه و قبل از سال جدید میلادی به خانه‌اش برگردد. البته بارسا در صورت تکمیل استادیوم هم تا مدتی با ظرفیت کمتر میزبان هواداران خواهد بود چرا که کار روی طبقه سوم چند ماه دیگر زمان خواهد برد.

همسایه‌ها می‌گویند بارسا بدقول است / مشکل دوباره نوکمپ: برای بارسا پلیس خبر کردند! 2