شنبه 29 اردیبهشت 1403

همه به ورزشگاه بیایید:/ بلیت‌های مجانی: انقلاب تاریخی در فوتبال آلمان

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
همه به ورزشگاه بیایید:/ بلیت‌های مجانی: انقلاب تاریخی در فوتبال آلمان

ورود رایگان به ورزشگاه برای همه هواداران، این رویا به زودی در فوتبال آلمان به واقعیت تبدیل خواهد شد.

به گزارش "ورزش سه"، تیم فورتونا دوسلدورف با میانگین 29378 هوادار در هر بازی، چهارمین میانگین تعداد بالای تماشاگران در دسته دوم فوتبال آلمان را در اختیار دارد. اما طرح جدید این باشگاه برای اعطای بلیت های رایگان، هواداران بیشتری را در آینده به ورزشگاه این تیم خواهد کشاند. این باشگاه با شعار "فورتونا برای همه"، طرحی را آماده کرده که روز چهارشنبه به طور رسمی ارائه خواهد شد و بر اساس این برنامه، حامیان مالی باشگاه در فصول بعد هزینه بلیت هواداران را تقبل خواهند کرد.

این پروژه به طور آزمایشی از فصل 2023/2024 آغاز می شود و ابتدا سه بازی خانگی اول این تیم در فصل بعد برای طرفداران رایگان خواهد بود، اما این احتمال وجود دارد که این برنامه حتی بیش از سه بازی نیز ادامه داشته باشد. اسپانسرهای فورتونا دوسلدورف مدعی شدند اگر پروژه "فورتونا برای همه" شروع خوبی داشته باشد، در بهترین حالت و از فصل 2024/2025، همه بازی های خانگی این تیم برای هواداران رایگان خواهد بود. درآمد بلیت فروشی این باشگاه در حال حاضر حدود هفت تا هشت میلیون یورو در هر فصل است و اسپانسرها باید این مبلغ را پوشش دهند.

بر اساس ادعای نشریه بیلد، طرفداران فورتونا دوسلدورف برای حضور در ورزشگاه در فصل بعد به صورت آنلاین درخواست می دهند و اعضای رسمی گروه هواداری نیز در اولویت هستند. البته بسته های مهمان های ویژه و VIP به طور جداگانه به فروش می رسد و این موارد دیگر به صورت رایگان در اختیار طرفداران قرار نمی گیرد.

باشگاه فورتونا دوسلدورف قصد دارد از این طریق تعداد هواداران خود را در فوتبال آلمان افزایش داده و به تیمی مهم در بین فوتبال دوستان این کشور تبدیل شود. در صورت موفقیت آمیز بودن این طرح، احتمال دارد دیگر باشگاه های آلمانی نیز بلیت های رایگان در اختیار هواداران خود قرار دهند.