شنبه 28 مهر 1403

همه چیز طبق برنامه: بارسا به زودی به نوکمپ برمی‌گردد

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
همه چیز طبق برنامه: بارسا به زودی به نوکمپ برمی‌گردد

روند بازسازی نیو کمپ طبق برنامه پیش می‌رود و بارسلونا امیدوار است که به زودی به این ورزشگاه برگردد.

به گزارش "ورزش سه"، مدیران بارسلونا سال گذشته تصمیم گرفتند روند بازسازی ورزشگاه نوکمپ را آغاز کنند تا بتوانند از ظرفیت‌های جدیدی در این ورزشگاه برای کسب درآمد استفاده کنند و از تکنولوژی‌های جدیدی هم بهره ببرند تا تماشاگران با راحتی بیشتر به تماشای دیدارهای تیم محبوب‌شان بنشینند.

تصاویر مربوط به بازسازی ورزشگاه نیو کمپ در چند ماه اخیر از سوی باشگاه منتشر شده و گفته می‌شود که همه چیز طبق برنامه‌ریزی‌ای که از قبل انجام شده بود پیش می‌رود و هواداران این تیم بی‌صبرانه منتظر دیدن نتیجه این کار و بازگشت به ورزشگاه خانگی‌شان هستند.

بعضی از رسانه‌های اسپانیایی در روزهای اخیر از احتمال تاخیر در بازگشت بارسا به ورزشگاه خبر داده بودند اما روزنامه اسپورت مدعی شده است که روند بازسازی طبق برنامه پیش رفته و آنها هیچ مشکلی برای بازگشت به نوکمپ در زمانی که مد نظر داشتند نخواهند داشت.

این ورزشگاه قرار است در ابتدا با ظرفیت 64000 نفر بازگشایی شود و بارسلونا اطمینان دارد که اولین دیدارش در ورزشگاه جدید را پیش از پایان سال جاری میلادی برگزار خواهد کرد. مدیران بارسا برای موضوع تاکید دارند که همه چیز از ساخت و ساز تا زمان بازگشت و بودجه در نظر گرفته شده مطابق برنامه آنها پیش رفته است.

همه چیز طبق برنامه: بارسا به زودی به نوکمپ برمی‌گردد 2