یک‌شنبه 16 اردیبهشت 1403

هنر انقلاب

هنر انقلاب

خبرگزاری فارس

خبرگزاری تسنیم

جریان شبه روشن فکری بر خلاف چیزی که پیوسته لقلقه زبانشان است و آن را به صورت برچسب به دیگران می‌زنند و سعی می‌کنند فضای عمومی را از این گفتارها پر کنند، به شدت خودشان بنیادگرا و مستبد و خشن هستند و رفتارهای خشونت آمیزی در این زمینه دارند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجو، دومین رویداد سالانه هنر حماسی، در حالی با حضور جمعی از مسئولان کشوری و استانی و هنرمندان در آرامگاه فردوسی برگزار شد. چهره برتر انقلاب اسلامی در این مراسم گفت: اما حماسه در ایران همواره با مفهوم عدالتخواهی و دادخواهی هماره بوده یعنی هم در شاهنامه به خصوص در داستان درخشان کاوه و هم در ابیات مختلف شاهنامه از دادگری سخن گفته شده، فکر می کنم در کنار همه...

خبرگزاری ایرنا

مشهد - ایرنا - رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی گفت: جایزه ملی داستان حماسی که از سال 97 در حوزه هنری خراسان رضوی پایه گذاری شد، یک نوع بازگشت و احیای جریان هنر حماسی در امتداد هنر انقلاب اسلامی بود.

خبرگزاری تسنیم

حسین پارسایی کارگردان نمایش "هفت خان اسفندیار" گفت: من آدم سیاسی نیستم و گرایش فکری‌ام روشن است؛ متأسفم عده‌ای رنجیده خاطر شدند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، اولین پایه های برگزاری جایزه داستان حماسی در سال 1397 پس از تشکیل دبیرخانه «هنر حماسی» و با توجه به بیانات رهبر معظم انقلاب و رسالت حوزه هنری خراسان گذاشته شد، پس از جلسات متعدد هم اندیشی و رایزنی با اصحاب فرهنگ و هنر، این دبیرخانه اقدام به برگزاری جایزه ملی داستان حماسی کرد. تا کنون دو دوره این جایزه بزرگ برگزار شده و در روز چهارم خردادماه،‌سومین...

خبرگزاری مهر

دستیار ویژه رئیس بنیاد فرهنگی روایت فتح با انتقاد از وضعیت فعلی کتاب در حوزه کودکان و نوجوانان علی‌رغم وجود سوژه‌های متعدد و مختلف، خلأهای موجود را متوجه کوتاهی و کم‌کاری ناشران دانست.

خبرگزاری تسنیم

معاون هنری ارشاد از کمبود بودجه برای هنر کشور می‌گوید که توان را برای تولید آثار هنری فاخر کم می‌کند؛ چیزی که منجر به کمبود این آثار در عرصه هنر انقلاب هم شده است. این در حالی است که برخی سفارتخانه‌ها برای تئاتری هزینه سنگین می‌کنند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، سینمای دفاع مقدس در کشور ما دارای نهاد‌های گوناگون حمایتی است. سازمان هنری و رسانه‌ای اوج، بنیاد فرهنگی روایت فتح با انجمن سینمای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس که زیر نظر آن فعالیت می‌کند، سازمان سینمایی سوره که زیر نظر حوزه هنری فعالیت می‌کند و در نهایت بنیاد حفظ و نشر ارزش‌های دفاع مقدس که سازمان هنری و سینمایی دفاع مقدس توسط آن اداره می‌شود. در...

خبرگزاری تسنیم

سردار کارگر رئیس بنیاد حفظ و نشر ارزش‌های دفاع مقدس وظیفه سازمان سینمایی تحت أمرش را حمایت‌گری، هماهنگی و تأیید محتوای فیلم‌ها معرفی کرد و گفت که در این زمینه شورایی را با نمایندگان ارگان‌ها تشکیل داده است.

خبرگزاری تسنیم

مدیر مجموعه سماوا از عرضه 200 عنوان کتاب در حوزه هنر و ادبیات انقلاب به صورت ویژه در ایام برگزاری سی و چهارمین دوره نمایشگاه کتاب تهران خبر داد.

خبرگزاری تسنیم

مصوبات نخستین جلسه شورای راهبردی اکران در سال 1402 اعلام شد.

خبرگزاری مهر

معاون اول قوه قضائیه از سی و چهارمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران بازدید کرد.