شنبه 29 اردیبهشت 1403

هنر انقلاب

هنر انقلاب

وب‌گاه دنیای اقتصاد

محمدمهدی سیار، شاعر و ترانه سرا با حضور محمد مهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به عنوان چهره سال هنر انقلاب اسلامی در سال 1401 معرفی و تجلیل شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

آیین پایانی هفته هنر انقلاب اسلامی با معرفی چهره و رویداد برتر هنر انقلاب در سال 1401 و تقدیر از چهره ماندگار هنر انقلاب، شامگاه 27 فروردین 1402 در حوزه هنری آغاز شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

آیین پایانی هفته هنر انقلاب اسلامی با تقدیر از چهره ماندگار هنر انقلاب سال 1401، شامگاه 27 فروردین 1402 در حوزه هنری برگزار شد.

خبرگزاری تسنیم

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از تولید فیلم‌های جدید در سال جدید خبر داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

مراسم اختتامیه هفته هنر انقلاب اسلامی در حوزه هنری برگزار شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در مراسم اختتامیه هفته هنر انقلاب از رونق ادبیات حوزه فرهنگی و هنرمندان سرافراز کشور در تراز انقلاب اسلامی گفت.

خبرگزاری مهر

مراسم اختتامیه هفته هنر انقلاب اسلامی در حوزه هنری برگزار شد.

خبرگزاری تسنیم

در مراسم معرفی چهره برگزیده هنر انقلاب اسلامی سال 1401، مهدی سیار چهره برگزیده و هدایت الله بهبودی چهره ماندگار هنر معرفی شدند.

خبرگزاری تسنیم

سومین نشست از سلسله نشست‌های تخصصی «خط سوره» روز گذشته 26 فروردین با محوریت نسبت سوره با ادبیات با حضور علی محمد مؤدب، شاعر و دستیار وزیر فرهنگ و ارشاد در امور شعر، قاسمعلی فراست نویسنده و منتقد ادبی و نعمت الله سعیدی، پژوهشگر و نویسنده برگزار شد.

خبرگزاری تسنیم

حسین دارابی چهره برگزیده هنر انقلاب در بخش سینمایی می‌گوید که نسل تازه هنر انقلاب در یک دهه اخیر ماحصل غیرت جمعی است که باعث شد تا فیلمسازان انقلابی وارد عرصه شوند؛ این حس و حال بدون شک متأثر راهی است که آوینی برای ما گشود.

خبرگزاری ایرنا

شهرقدس - ایرنا - معاون فرهنگی هنری حوزه هنری استان تهران با اشاره به نامگذاری هفته هنر انقلاب اسلامی از 20 فروردین (سالروز روز شهادت سیدمرتضی آوینی) تا 26 فروردین گفت: طی هفته مذکور در شهرستان‌های استان تهران مثل قدس، ورامین، پیشوا، رباط کریم، دماوند و بهارستان قریب 50 برنامه متخلف تدارک دیده و اجرا شد.

خبرگزاری تسنیم

کارگردان سریال «زیرخاکی» اعتقاد دارد در صدا و سیما کارشناسی اتفاق نمی‌افتد و تا مادامی که مدیران کنونی رسانه ملی به این جمع‌بندی نرسند که تحول باید در درون خودشان شکل بگیرد، تحولی اتفاق نمی‌افتد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

حوزه هنری در آیین تجلیل از چهره‌های سال انقلاب میزبان هنرمندان رشته‌های ادبیات و هنرهای تجسمی شد.

خبرگزاری تسنیم

در دومین شب تجلیل از چهره‌های سال هنر انقلاب اسلامی، چهره‌هایی در رشته‌های هنرهای تجسمی، ادبیات، طنز و ادبیات دفاع مقدس و ادبیات پایداری تجلیل و تقدیر شدند.