شنبه 29 اردیبهشت 1403

هنر انقلاب

هنر انقلاب

وب‌گاه خبر آنلاین

عبدالحمید قدیریان در آیین آغاز اختتامیه دومین دوره رویداد ملی استاپ موشن که با حضور دانش آموزان دختر و پسر در تالار دکتر محمود روح الامینی در باغ موزه نگارستان برگزار شد، خطاب به نوجوانان شرکت کننده گفت: آن چیزی که بین هنرمندان و آثار هنری‌ای که خلق می کنند تمایز ایجاد می کند، «اندیشه» است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

نقاش صاحبنام و چهره برتر هنر انقلاب گفت: انیمیشن یک سلاح قوی برای مقابله با دشمن است، پس هم از منظر تکنیکی خود را قدرتمندتر کنید.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - چهره برتر هنر انقلاب در سال 1400، انیمیشن را یک سلاح قوی برای مقابله با دشمن دانست و گفت: آنچه که بین هنرمندان و آثار هنری که خلق می کنند، تمایز ایجاد می کند، «اندیشه» است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی حوزه هنری؛ در این مراسم، عبدالحمید قدیریان، نقاش صاحبنام و چهره برتر هنر انقلاب در سال 1400، علی فروزانفر، معاون هنری حوزه هنری، سجاد عباسی، معاون فرهنگی حوزه هنری کودک و نوجوان و آرش صحرانورد، مسئول دوره‌های شتاب دهی تیم‌های هنری در حوزه هنری کودک و نوجوان حضور داشتند. در ابتدای این مراسم، سجاد عباسی، معاون فرهنگی حوزه هنری...

وب‌گاه مشرق نیوز

تغییر مدیرعامل بهمن سبز در سیاست دوگانه «فسیل - غریب» تغییری ایجاد نخواهد کرد و سیاست های فسیل شده همچنان برنهاد پرلجستیک اما بدون خروجی سازمان سینمایی سوره سایه افکنده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

قائم مقام ریاست سازمان صدا و سیما گفت: در سند تحول انتظار است رادیو با سایر رسانه‌هایی که در راستای پیام کار می‌کنند، هم افزایی داشته باشد.

خبرگزاری تسنیم

موفقیت نویسندگان زن در ادبیات پایداری و نوشتن زندگینامه شهدا نشان می‌دهد؛ لطافت روحیه زنان عاملی غیر قابل انکار در این موفقیت است؛ چون نوشتن زندگینامه شهدا نیازمند کالبد شکافی روحشان برای رسیدن به واقعیت زندگی آنها است.

وب‌گاه مشرق نیوز

نادر طالب‌زاده وقتی فهمید چمدانش در آن سفر ربوده‌شده و حتی وقتی فهمید اطلاعات لپ‌تاپش را تخلیه و آن را به ویروس‌های رایانه‌ای آلوده کرده‌اند به ذهنش هم خطور نکرد موردحمله بیولوژیک قرار گرفته است...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، متن پیام تسلیت محمدمهدی دادمان، رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی به این شرح است: انالله و اناالیه راجعون، هنر انقلاب، یکی از شاخص‌ترین و معتقدترین شعرای خود را از دست داد. استاد عباسعلی براتی‌پور، از عالی‌جنابان عرصه شعر و ادب معاصر این سرزمین به همراه فرزند گرامی‌شان به آغوش خالق پر کشیدند. هنرمند انقلاب نه یک وصف سریع و عبارتی قابل اطلاق به همه! بلکه...

خبرگزاری مهر

رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی در پیامی درگذشت شاعر انقلابی عباس براتی‌پور را تسلیت گفت.

خبرگزاری تسنیم

وزیر فرهنگ به تازگی در مصاحبه با خبرنگار تسنیم گفت که مجموعه و نهادی تحت نظر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ویژه انیمیشن در حال راه‌اندازی است و از همه طرح‌ها برای تولید انیمیشن حمایت می‌کنیم. اما این حمایت به چه صورت باید باشد؟

خبرگزاری ایرنا

بندرعباس - ایرنا - هنرمند جوان هرمزگانی رشته گرافیک و هنرهای تجسمی به عنوان چهره برتر هنر انقلاب اسلامی استان هرمزگان معرفی شد.

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری خبرنگاران جوان

حجت‌الاسلام و المسلمین خداداده، با بیان اینکه مسجد برترین خاستگاه تبلور هنر انقلاب اسلامی است گفت: هنر کارآمدترین زبان برای تحقق جهاد تبیین است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، محسن برمهانی معاون سیما و محمود پورسالاری معاون امور هنری، در مراسم اختتامیه هفته هنر انقلاب از ابوذر روحی خواننده قطعه «سلام فرمانده» تجلیل و این سرود را به عنوان رویداد برگزیده سال 1401 انتخاب کردند.