شنبه 29 اردیبهشت 1403

هنر انقلاب

هنر انقلاب

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، سینمای دفاع مقدس در کشور ما دارای نهاد‌های گوناگون حمایتی است. سازمان هنری و رسانه‌ای اوج، بنیاد فرهنگی روایت فتح با انجمن سینمای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس که زیر نظر آن فعالیت می‌کند، سازمان سینمایی سوره که زیر نظر حوزه هنری فعالیت می‌کند و در نهایت بنیاد حفظ و نشر ارزش‌های دفاع مقدس که سازمان هنری و سینمایی دفاع مقدس توسط آن اداره می‌شود. در...

خبرگزاری تسنیم

سردار کارگر رئیس بنیاد حفظ و نشر ارزش‌های دفاع مقدس وظیفه سازمان سینمایی تحت أمرش را حمایت‌گری، هماهنگی و تأیید محتوای فیلم‌ها معرفی کرد و گفت که در این زمینه شورایی را با نمایندگان ارگان‌ها تشکیل داده است.

خبرگزاری تسنیم

مدیر مجموعه سماوا از عرضه 200 عنوان کتاب در حوزه هنر و ادبیات انقلاب به صورت ویژه در ایام برگزاری سی و چهارمین دوره نمایشگاه کتاب تهران خبر داد.

خبرگزاری تسنیم

مصوبات نخستین جلسه شورای راهبردی اکران در سال 1402 اعلام شد.

خبرگزاری مهر

معاون اول قوه قضائیه از سی و چهارمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران بازدید کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، نشست‌ها و کارگاه‌های تخصصی غرفه کتاب‌آرا از امروز چهارشنبه 20 اردیبهشت تا پایان نمایشگاه بین المللی کتاب تهران در محل مصلی امام خمینی (ره) برگزار می‌شود. برنامه این‌نشست‌ها در نمایشگاه به ترتیب زیر هستند: چهارشنبه 20 اردیبشهت، در دو نوبت صبح و عصر کارگاه تصویرسازی با حضور عاطفه ملکی‌جو تصویرگر بیش از 90 کتاب کودک و نوجوان؛ برگزیده شانزدهمین دوره...

خبرگزاری مهر

غرفه «کتاب آرا» در سی‌وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، با 14 کارگاه و نشست تخصصی با حضور استادان و کارشناسان این حوزه، در این‌رویداد حضور دارد.

خبرگزاری مهر

وزیر کشور گفت: دشمن به هر بهانه‌ای می‌خواهد مدارس را تعطیل کند و می‌داند که اگر دانش آموز در فضای مدرسه و در صحبت با معلمان باشد دیگر فریب نخواهد خورد.

وب‌گاه مشرق نیوز

بیشترین سهم سالن سینما در اختیار موسسه بهمن سبز وابسته به سازمان سینمایی سوره حوزه هنری است.

خبرگزاری مهر

رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی در پیامی درگذشت احمد خلیلی‌فرد را تسلیت گفت.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، عبدالحمید قدیریان، هنرمند نقاش و چهره سال هنر انقلاب در سال 1400 در آیین اختتامیه دومین دوره رویداد ملی استاپ موشن که با حضور دانش‌آموزان در تالار دکتر محمود روح‌الامینی در باغ موزه نگارستان برگزار شد، خطاب به دانش‌آموزان شرکت‌کننده در این مراسم گفت: خوب است بدانیم در چه موقعیتی هستیم و قرار است در آینده چه اتفاقی بیفتد، به عنوان کسی که این مسیر...

خبرگزاری تسنیم

عبدالحمید قدیریان می‌گوید: جامعه جهانی به سمت فضایی جدید در حال حرکت است که به آن «فضای آخرالزمانی» می‌گویند، در این فضای جدید، انیمیشن یکی از ابزارهای مهم است.

خبرگزاری تسنیم

در پنجمین نشست "فراروایت" مهدی متولیان با حسین امیری، پژوهشگر هنر و کارگردان تئاتر، درباره درون‌مایه عرفانی در مجموعه‌آثار روایت فتح گفت‌وگو کردند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

احمد خلیلی فرد، یکی از چهره های برجسته عرصه هنرهای تجسمی بود که در آثارش، ایثار، انقلاب و ارادت به اهل بیت (ع) وجود داشت.