شنبه 29 اردیبهشت 1403

هنر انقلاب

هنر انقلاب

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، محمد مهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه شب معرفی چهره برگزیده هنر انقلاب اسلامی در سال 1401 در جمع خبرنگاران حاضر شد و به سوالات آنان پاسخ داد. او در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران درباره معوقات هنرمندان جشنواره تئاتر فجر بیان کرد: بدهی‌های آنان پرداخت خواهد شد. وزیر فرهنگ همچنین درباره معوقات یارانه سه و چهار رسانه‌ها که پرداخت نشده...

خبرگزاری تسنیم

چهره برگزیده هنر انقلاب اسلامی سال 1401 از تولید آلبوم جدیدی برای کودکان به همت مرکز موسیقی حوزه هنری خبر داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجو، در حاشیه برگزاری اختتامیه هفته هنر انقلاب اسلامی و انتخاب محمد مهدی سیار شاعر و ترانه سرای کشور به عنوان چهره هنر انقلاب اسلامی وی در مورد کوله بار سنگین و تعهدی که که از فردای انتخاب به این عنوان بر دوشش است به خبرنگار خبرگزاری دانشجو گفت: هنرمند همینکه به پشت سرش نگاه کند و خود را دارای افتخاراتی ببیند تمام می‌شود، هنرمند تا زمانی هنرمند است که بیشتر...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، وزیر ارشاد شب گذشته و در حاشیه مراسم اختتامیه هفته هنر انقلاب اسلامی و چهره برتر در جمع خبرنگاران گفت: به طور کلی تلاش می‌کنیم برای افرادی که اظهار ندامت و پشیمانی کرده‌اند و به آغوش مردم و جامعه برگشته‌اند، فضای کار را فراهم کنیم. آنها که همچنان سر ناسازگاری با آرمان‌های مردم ایران را دارند، قصه‌شان متفاوت است.

خبرگزاری تسنیم

رئیس حوزه هنری‌انقلاب اسلامی از نمایشگاه «هنر انقلاب» بازدید کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایرنا نوشت: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: هنرمندانی که در حوزه فعالیت‌ها و جریانات خاصی بودند، اظهار ندامت و پشیمانی کردند، به آغوش مردم و جامعه بازگشتند، فضای کار را برای آنان فراهم می‌کنیم اما برای کسانی که همچنان سر ناسازگاری با آرمان‌های مردم ایران دارند، شرایط متفاوت است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - چهره هنر انقلاب اسلامی در حوزه موسیقی با اشاره به تاثیر این هنر در سینمای انقلاب گفت: موسیقی یکی از پرچم‌داران هنر انقلاب اسلامی است و کارکردهای موازی با سایر هنرها از جمله سینما دارد.

وب‌گاه عصر ایران

به طور کلی هنرمندانی که اظهار پشیمانی و ندامت کرده اند و به آغوش مردم و جامعه برگشته‌اند تلاش می‌کنیم برای آنها فضای کار را فراهم کنیم اما آنها که همچنان سر ناسازگاری با آرمان‌های مردم ایران را دارند، قصه‌شان متفاوت است.

وب‌گاه الف

آیین پایانی هفته هنر انقلاب اسلامی با معرفی هدایت‌الله بهبودی به عنوان چهره ماندگار، محمدمهدی سیار، به عنوان چهره برتر هنر انقلاب و سرود سلام فرمانده به عنوان رویداد برتر سال 1401 برگزار شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - آیین اختتامیه نهمین دوره هفته هنر انقلاب اسلامی برگزار و محمدمهدی سیار شاعر و ترانه‌سرا به عنوان چهره برگزیده سال هنر انقلاب 1401 معرفی و تجلیل شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: همه مسئولان فرهنگی و هنری نظام اسلامی در کنار هم، مدیریت این حوزه را برعهده دارند و با اتفاق‌های خوبی که در حوزه پیش‌بینی‌های اجرایی کشور در حال وقوع است، ما شاهد درخشش بیشتر حوزه فرهنگ و هنر انقلاب خواهیم بود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

محمدمهدی سیار، شاعر و ترانه سرا به عنوان چهره سال هنر انقلاب اسلامی در سال 1401 معرفی و تجلیل شد.

خبرگزاری میزان

مراسم معرفی چهره برگزیده هنر انقلاب اسلامی سال 1401 و چهره ماندگار هنر در حوزه هنری برگزار شد و مهدی سیار چهره برگزیده و هدایت الله بهبودی چهره ماندگار هنر معرفی شدند.