جمعه 14 اردیبهشت 1403

هوینس: ناگلسمان؟ این پایان دنیا برای بایرن مونیخ نخواهد بود

خبرگزاری تسنیم مشاهده در مرجع
هوینس: ناگلسمان؟ این پایان دنیا برای بایرن مونیخ نخواهد بود

رئیس پیشین باشگاه بایرن مونیخ درباره پاسخ منفی یولیان ناگلسمان به پیشنهاد این باشگاه بوندس‌لیگایی سخن گفت.

- اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، اولی هوینس در گفت‌وگو با شبکه رادیویی «BR24» آلمان، درباره تصمیم یولیان ناگلسمان برای تمدید قراردادش با اتحادیه فوتبال آلمان تا پایان جام جهانی 2026 و رد پیشنهاد بایرن مونیخ برای بازگشت به این تیم گفت: این تصمیمی است که ما باید به آن احترام بگذاریم. این جای تأسف دارد که یولیان به پیشنهاد بایرن پاسخ منفی داد و تصمیم گرفت در تیم ملی آلمان بماند اما این پایان دنیا برای بایرن مونیخ نخواهد بود. درک نمی‌کردم که چرا برخی رسانه‌ها طوری نشان دادند که بازگشت ناگلسمان به بایرن مونیخ قطعی است. یولیان همواره یکی از چند گزینه مدنظر بایرن بود و هر دو طرف فرصت‌هایی برای گفتن پاسخ مثبت یا منفی داشتند. حالا ناگلسمان تصمیم گرفته در تیم ملی بماند.

عضو فعلی هیئت مدیره باشگاه بایرن مونیخ در ادامه اظهار داشت: من هرگز در جریان مذاکرات با کاندیداهای مدنظر بایرن مونیخ نبوده‌ام. کارل هاینتس رومنیگه و من مشاور هستیم اما ما در جریان کارهای روزمره باشگاه در زمینه انتخاب سرمربی بعدی نیستیم. مکس اِبرل (عضو هیئت مدیره ورزشی باشگاه بایرن مونیخ) و کریستوف فروند (مدیر ورزشی این تیم) به ما نگفته بودند که با ناگلسمان به توافق رسیده‌اند. یولیان تنها یکی از چند کاندیدای مدنظر بایرن بود.

همه چیز درباره آینده نیمکت مربیگری بایرن مونیخ

رئیس پیشین باشگاه بایرن مونیخ در مواجهه با این پرسش که «بایرن مونیخ چه نوع مربی‌ای نیاز دارد؟»، خاطرنشان کرد: این در حیطه کاری من نیست که بخواهم در این مورد صحبت کنم. باید این پرسش را از مکس اِبرل و کریستوف فروند بپرسید چون آنها مسؤل مسائل ورزشی باشگاه هستند. پاسخ آنها هم به موقع به شما خواهد رسید.

در اوایل اسفند ماه باشگاه بایرن مونیخ به‌طور رسمی اعلام کرد در توافق دوجانبه با توماس توخل، در انتهای فصل جاری به همکاری با یکدیگر پایان خواهند داد، این در حالی است که سرمربی پیشین تیم‌های دورتموند، پاری‌سن‌ژرمن و چلسی تا پایان ماه ژوئن 2025 با بایرن قرارداد دارد.