یک‌شنبه 8 مهر 1403

هیأت رایه العباس (ع) در امامزاده علی‌اکبر چیذر می‌ماند

خبرگزاری دانشجو مشاهده در مرجع
هیأت رایه العباس (ع) در امامزاده علی‌اکبر چیذر می‌ماند

در نخستین روزهای عزاداری ایام فاطمیه اول بود که حاج محمود کریمی مداح سرشناس هیأت رایهالعباس (ع) که 24 سال در امامزاده علی‌اکبر چیذر (ع) مجلس عزاداری و جشن برگزار کرده بود، نام این آستان مقدس را سرزبان تمام مردم کشور انداخته بود، به گلایه از سازمان اوقاف پرداخته و گفت: «احتمالاً بعد از فاطمیه دیگر در چیذر برنامه نگیریم و به‌جای دیگری برویم.» نمایی از جمعیت هیأت رایهالعباس در ماه محرم...

در نخستین روزهای عزاداری ایام فاطمیه اول بود که حاج محمود کریمی مداح سرشناس هیأت رایهالعباس (ع) که 24 سال در امامزاده علی‌اکبر چیذر(ع) مجلس عزاداری و جشن برگزار کرده بود، نام این آستان مقدس را سرزبان تمام مردم کشور انداخته بود، به گلایه از سازمان اوقاف پرداخته و گفت: «احتمالاً بعد از فاطمیه دیگر در چیذر برنامه نگیریم و به‌جای دیگری برویم.»

نمایی از جمعیت هیأت رایهالعباس در ماه محرم 1402

اوج شکوه عزاداری محرم در قاب تصور هیأت رایهالعباس (ع)

این خبر بلافاصله در فضای مجازی و میان بچه هیأتی‌ها و مخاطبان بی‌شمار این هیأت چرخید. این هیأت در ماه محرم 1402 و سال 1400 مجلس عزاداری خود را در پادگان 06 ارتش جمهوری اسلامی و در مساحتی 90 هزار مترمربعی برگزار کرد و با حضور انبوه مخاطبان خود، جلوه بی‌نظیری از عشق و محبت مردم به آل‌الله را به رخ جهانیان کشید. اتفاقی که به گفته مسئولان و اعضای هیأت امنای هیأت تماماً به مدد و یاری بانیان خیر رقم خورد.