جمعه 10 فروردین 1403

هیئت دوچرخه‌سواران قزوینی تا حرم امام رضا (ع) رکاب خواهند زد

خبرگزاری دانا مشاهده در مرجع
هیئت دوچرخه‌سواران قزوینی تا حرم امام رضا (ع) رکاب خواهند زد

حمدلله آشوری گفت: کاروان رکاب زنان کوی امام رضا (ع) از روز پنجشنبه هفته گذشته حرکت خود را از قزوین به سمت مشهد مقدس آغاز کرده و برنامه‌ریزی شده که 28صفر به مشهد مقدس برسند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حمدلله آشوری در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین از اعزام کاروان دوچرخه سواری رکاب‌زنان کوی امام رضا (ع) به سمت مشهد مقدس خبر داد و اظهار کرد: این کاروان که یک تیم هشت نفره از پرسنل سپاه استان قزوین هستند از روز پنجشنبه هفته گذشته حرکت خود را از قزوین به سمت مشهد مقدس از مسیر استان‌های گیلان، مازندران، گلستان و خراسان شمالی آغاز کرده و برنامه‌ریزی شده که 28صفر به مشهد مقدس برسند.

وی با بیان اینکه طول مسیر حدود 1200 کیلومتر است، افزود: با توجه به اینکه امسال پیاده‌روی اربعین صورت نگرفت این برنامه به منظور گرامیداشت مراسم اربعین، تجدید میثاق با شهدا و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مدافع حرم پیش‌بینی شده و بنا است در طول مسیر در مرکز هر استان برنامه غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدا با هماهنگی مسئولین شهدای سپاه استان‌ها انجام شود. مسئول سازمان اردویی راهیان نور و گردشگری سپاه حضرت صاحب‌الامر (عج) تصریح کرد: این برنامه با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی و به صورت تعداد محدودی از همکاران انجام می‌شود، همچنین تمام اعضاء کاروان دو دوز واکسن کرونا را تزریق کردند تا ضمن حفظ سلامت خود، مشکلی برای استان‌های میزبان نیز ایجاد نکنند. آشوری بیان کرد: همچنین هماهنگی با مسئولین سپاه مراکز استان‌ها انجام شده تا مراکز مناسبی که رعایت پروتکل‌های بهداشتی را در برنامه‌شان دارند برای اقامت تیم رکابزن معرفی کنند. وی اذعان کرد: با هماهنگی مسئولین مراکز استان‌ها و خادمین مزار شهدای هر شهر بنا شده که تیم دوچرخه سواری هر شهر همراهی لازم با این کاروان را به منظور تجدید میثاق با شهدای هر شهر داشته باشد همچنین برنامه‌ریزی لازم صورت گرفته تا همکاران و نیروهای خادم الشهدا سپاه پاسدارن در مشهد مقدس از ورودی مشهد به استقبال کاروان بروند و از ورودی تا خود حرم را رکاب بزنند. مسئول سازمان اردویی راهیان نور و گردشگری سپاه حضرت صاحب‌الامر (عج) در پایان گفت: اعزام این کاروان با هماهنگی هیئت دوچرخه‌سواری استان صورت گرفته و رئیس هیئت دوچرخه‌سواری سپاه و بسیج هم که یکی از اعضای هیئت رییسه دوچرخه‌سواری استان است نیز این تیم را همراهی می‌کند همچنین هماهنگی کامل با مسئولین سازمان بسیج مستضعفین تهران صورت گرفته است. انتهای پیام /