جمعه 10 فروردین 1403

هیچ تهدیدی نمی تواند نظام اسلامی را از بین ببرد

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
هیچ تهدیدی نمی تواند نظام اسلامی را از بین ببرد

کرج - ایرنا - فرمانده قرارگاه بقیه الله الاعظم (عج) با بیان اینکه نظام اسلامی امروز در دوران تثبیت قرار دارد، گفت: هیچ تهدید خارجی نمی تواند این نظام الهی را از بین ببرد که البته باید در جنگ نرم جدی تر وارد عمل شویم.

به گزارش روابط عمومی سپاه امام حسن مجتبی (ع) سردار سرلشکر عزیز جعفری روز پنجشنبه در نخستین رویداد قیام البرز افزود: محور فعالیت انقلاب در بیانیه گام دوم، مسئله حضور و نقش آفرینی مردم در کشور است به گونه ای که این حضور و نقش آفرینی در متن زندگی مردم دیده شود. وی با بیان اینکه نظم و سرعت بخشیدن به حرکت‌های مردمی مهمترین وظیقه نیروهای جبهه فرهنگی انقلاب است، گفت: مقام معظم رهبری پنج مرحله را در نظام مقدس جمهوری اسلامی تبیین کرده‌اند که اکنون با گذشت از مرحله اول، وارد مرحله دوم شده‌ایم که هنوز در وسط راه هستیم.

فرمانده قرارگاه بقیه الله الاعظم اظهار داشت: مراحل بعدی انقلاب خیلی مهمتر است که مرحله اول و دوم ایجاد بسترسازی و تثبیت بوده است. مرحله بعد دولت سازی اسلامی است و اسلامی شدن همه دستگاه‌ها دولت است که گام سوم انقلاب است. وی بیان داشت: اسلامی شدن و اسلامی کردن جامعه گام چهارم و در نهایت ایجاد جامعه توحیدی مرحله پنجم انقلاب اسلامی است. همه این تلاش‌ها و مجاهدت‌ها برای این بوده است که یک حکومت اسلامی تشکیل و توحید در جامعه ما مستقر شود. فرمانده کل سابق سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: با اشاره به اینکه جامعه توحیدی که یکی از اهداف انقلاب بوده است، مسیری است که باید به سمت آن حرکت کنیم، افزود: موضوع محوری انقلاب در گام دوم انقلاب حضور و نقش آفرینی مردم در کشور است به گونه ای که این حضور و نقش آفرینی متن زندگی مردم دیده شود. فرمانده قرارگاه بقیه الله الاعظم در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری بر مسئله حضور مردم بیان داشت: جامعه سازی و ایجاد این جامعه یک حرکت ایجابی و ایجادی است به این معنا که جهاد در گام اول جهاد سلبی و تدافعی بوده است اما این جهاد، جهاد ایجابی و ایجادی است. جعفری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تثبیت انقلاب اسلامی گفت: جمهوری اسلامی درگام اول تثبیت شده است، آنچنان تثبیتی که هیچ تهدیدی نمی تواند آن را از بین ببرد. این اقدام کار بسیار مهمی است که قدر آن باید دانسته شود، اینجا جهاد ایجابی و ایجادی است که باید فرهنگ را ساخت، جامعه را ساخت و همان جامعه توحیدی که مد نظر بود را ساخت. وی ادامه داد: اوج تهدیدها در این چند سال اخیر اتفاق افتاده است و این نظام همچنان باقی مانده است و همه این تهدیدها به تثبیت نظام کمک کرده و نقش آفرین بوده است.

وی خاطرنشان کرد: امروز بعد از گام اول انقلاب این تثبیت انجاام گرفته است. سردار جعفری با اشاره به این که این جهاد چگونه انجام شود، اظهار داشت: در حال حاضر مساله انقلاب اسلامی، حضور گسترده و سازماندهی مردم در عرصه‌های مختلف فرهنگی اجتماعی است. وی ادامه داد: از نظر مقام معظم رهبری باید به صورت جمعیت میلیونی در میدان بود و سود رساندن به نظام اسلامی در قالب حرکت میلیونی مردم باید شکل بگیرد.

جعفری اضافه کرد: برای رسیدن به چشم انداز انقلاب نیاز به حرکت بزرگ عمومی داریم، این حرکت بزرگ همان قیام است و دعوت رهبری از مردم برای قیام عمومی برای حرکت به سمت اهداف ایجابی و ایجادی است.

برچسب‌ها