چهارشنبه 11 مهر 1403

واکنش حماس به جنایت تازه اسرائیل در غزه

وب‌گاه دنیای اقتصاد مشاهده در مرجع
واکنش حماس به جنایت تازه اسرائیل در غزه

حماس اعلام کرد جنایات اسرائیل در نوار غزه و هدف قرار دادن غیرنظامیان در پناهگاه‌ها، موفق به وادار کردن مقاومت آنها به تسلیم نخواهد شد.

جنبش حماس در بیانیه‌ای اعلام کرد تداوم ارتکاب کشتارهای شنیع توسط رژیم صهیونیستی در نقاط مختلف نوار غزه از جمله بمباران‌های بی‌هدف در شرق خان یونس و هدف قرار دادن مدرسه مَسقَط و مرکز ایتام الأمل که آوارگان شهر غزه در آن پناه برده بودند منجر به شهادت حدود 80 تن شد و این جنایات در راستای ادامه شیوه‌های جنایتکارانه ارتش رژیم اشغالگر و به‌عنوان بخشی از جنایت نسل‌کشی علیه ملت فلسطین صورت گرفت.

براساس گزارش شبکه خبری الجزیره، در بیانیه حماس همچنین آمده است، جنایات اشغالگران در نوار غزه و هدف قرار دادن غیرنظامیان در پناهگاه‌ها، موفق به وادار کردن مردم فلسطین و مقاومت آنها در برابر تسلیم شدن نخواهد شد.

خبر مرتبط حمله هولناک اسرائیل به یک مدرسه

رژیم صهیونیستی بامداد چهارشنبه دست به جنایت جدیدی در غزه زد و یک مدرسه که محل اسکان آوارگان فلسطینی بود را هدف قرار داد.

جنبش حماس در ادامه افزود، کشتارهای مداوم صهیونیست‌ها با همدستی و حمایت دولت آمریکا انجام می‌شود و این امر اراده و استقامت ملت فلسطین و مقاومت آنها را تضعیف نخواهد کرد.

جنبش حماس همچنین اعلام کرد: آتشی که دولت رژیم صهیونیستی به دنبال شعله‌ور کردن آن در منطقه است تنها دامن این رژیم غاصب و اشغالگر را خواهد گرفت.

--> اخبار مرتبط

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.

واکنش حماس به جنایت تازه اسرائیل در غزه 2