دوشنبه 31 اردیبهشت 1403

واکنش مهاجرانی به لیس زدن "نور پهلوی" توسط سگ خانگی‌اش!

خبرگزاری تسنیم مشاهده در مرجع
واکنش مهاجرانی به لیس زدن "نور پهلوی" توسط سگ خانگی‌اش!

عطاءالله مهاجرانی به مطلب روزنامه دیجیتالی ایندیپندنت فارسی مبنی بر لیسیده شدن «نور پهلوی» دختر «رضا پهلوی» توسط سگ خانگی او، واکنش نشان داد.

- اخبار سیاسی -

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری تسنیم، عطاءالله مهاجرانی؛ فعال سیاسی خارج کشور در واکنش به مطلب روزنامه دیجیتالی ایندیپندنت فارسی مبنی بر لیسیده شدن «نور پهلوی» دختر «رضا پهلوی» توسط سگ خانگی او نوشت:

اتفاقا پدربزرگ خانم نور! یک سگ غول پیکر سیاه مکزیکی داشت اسمش "بنو" بود. شاه با بنو صبحانه می‌خورد نه با شهبانو یا فرزندان، نه حتی با اوسا اسدالله و مهمانان. بنو موقع ضیافت هم روی میز غذا می‌رفت و سرش را توی ظرف غذاها می‌کرد و از بشقاب ملکه مادر هم می‌خورد و شاه قاهقاه می‌خندید.

مهاجرانی: جوانان ببینند چه گرگ‌هایی در کمین ایران قوی ما نشسته‌اند

در دوم بهمن 1357 که شاه با دو هواپیمای جمبوجت از ایران به مصر رفت. یک هواپیما پر از چمدان و صندوقچه بود. روی صندلی‌ها هم به جای مسافر چمدان‌های کوچک بود. در هواپیمای دیگر شاه و شهبانو و سگ‌ها و سگبان و آشپز بودند. جایی برای هویدا و نصیری و خسروداد و رحیمی و ربیعی و همایون نبود.

شهبانو فرح بیش از هر کسی می‌تواند داستان‌های سگ سیاه شاه را برای نور روایت کند. گاهی بنو سرش را توی بشقاب شهبانو یا اشرف یا ملکه مادر می‌کرد. کسی حق اعتراض نداشت. گاه بشقاب روی پای افراد می‌افتاد.

شهبانو در جشن تولدش در بیرجند که شتر سواری کرد، سگش از کیک تولد $4 فرانسوی خورد!