یک‌شنبه 8 مهر 1403

واکنش گستاخانه نتانیاهو به ترور سیدحسن نصرالله

وب‌گاه دنیای اقتصاد مشاهده در مرجع
واکنش گستاخانه نتانیاهو به ترور سیدحسن نصرالله

«بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی درباره ترور سیدحسن نصرالله مدعی شد: ترور نصرالله شرط لازم برای دستیابی به اهدافی است که برای جنگ تعیین کرده‌ایم.

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در نخستین واکنش به اقدام بزدلانه ترور «سید حسن نصرالله» دبیرکل حزب‌الله لبنان، ادعاهایی واهی را در این باره بیان کرد.

طبق گزارش خبرگزاری سما، وی گفت: این اهداف شامل بازگشت ساکنان شمال به خانه‌هایشان و تغییر توازن قوا در منطقه است.

نتانیاهو همچنین ادعا کرد: حذف نصرالله باعث ترغیب بازگشت ربوده‌شدگان (اسرای صهیونیست) از غزه به خانه‌های خود در جنوب می‌شود.

خبر مرتبط اعتراف پنتاگون درباره عملیات ترور سیدحسن نصرالله

لوید آستین در تازه‌ترین مورد از ادعاهایش، گفت وقتی که «یوآو گالانت» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی به وی درباره ترور و به شهادت رساندن «سید حسن نصرالله» رهبر حزب‌الله لبنان اطلاع داد، او «عصبانی» شد. این اتفاق در حالی افتاده که تعداد زیادی از نیروهای آمریکایی در منطقه حضور دارند.

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی همچنین با چشم‌پوشی از شکست‌های سنگین این رژیم در جریان نبرد طوفان الاقصی مدعی شد: ما دستاوردهای بزرگی داریم، اما کار هنوز تمام نشده است و ما با چالش‌های بزرگی روبرو خواهیم شد.

شامگاه جمعه و همزمان با حضور نتانیاهو در نیویورک، ارتش رژیم صهیونیستی حملات تجاوزکارانه‌ای را به ضاحیه جنوبی بیروت انجام داد و بعدا مشخص شد که سید حسن نصرالله هدف این حمله بوده است.

حمله به ضاحیه جنوبی بیروت منجر به شهادت و زخمی شدن صدها نفر ازجمله چند زن و کودک شد.

--> اخبار مرتبط

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.

واکنش گستاخانه نتانیاهو به ترور سیدحسن نصرالله 2