یک‌شنبه 27 خرداد 1403

وداع با خادمان ملت فراموش نشدنی است

وب‌گاه مشرق نیوز مشاهده در مرجع
وداع با خادمان ملت فراموش نشدنی است

استاندار خراسان جنوبی در پیامی با قدردانی از حضور باشکوه مردم در مراسم تشییع پیکر رئیس جمهور گفت: صحنه‌های فراموش نشدنی وداع شورانگیز با خادمان ملت، تکرار قدردانی از خدمت صادقانه و مخلصانه است.

به گزارش مشرق، جواد قناعت در این پیام که روز پنجشنبه سوم خرداد صادر شد، نوشت: تقدیر چنین رقم خورد که پنجمین سفر استانی حضرت آیت الله رئیسی به خراسان جنوبی به شکلی عجیب و متفاوت رقم بخورد.

وی افزود: مردم خراسان جنوبی که همواره نشان داده‌اند در همه مراسم و مناسبت‌های ملی و مذهبی، پای کارند و حضور و همراهی خود را از آرمان‌های نظام دریغ نمی‌ورزند و چهار دوره سفر آیت‌الله رئیسی به این خطه را با شکوه وصف ناشدنی میزبانی کرده اند، برای پنجمین سفر هم سنگ تمام گذاشتند.

استاندار خراسان جنوبی عنوان کرد: دیار تدین، ادب و فرهنگ در سومین روز از خرداد 1403، میزبان خادم الرضا علیه السلام، غمخوار ملت، رئیس جمهور محبوب و نماینده عالیقدر خود در مجلس خبرگان رهبری بودند.

وی ادامه داد: شکوه حضور مردم شهیدپرور و قدرشناس خراسان جنوبی در مراسم تشییع پیکر مطهر آیت الله رئیسی، سردار موسوی و دکتر مالک رحمتی، تجدید میثاقی با آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بود.

قناعت تصریح کرد: بدون تردید صحنه‌های فراموش نشدنی وداع شورانگیز با خادمان ملت، تکرار قدردانی‌های مکرر اهالی خراسان جنوبی از آنهایی است که ردای خدمت صادقانه و مخلصانه به تن کرده و قلب شان برای تعالی و شکوه ایران اسلامی و آسایش مردمان مخلص و متدین این سرزمین می‌تپد.

وی افزود: اینجانب به رسم وظیفه، ضمن تقدیر از اقشار مختلف مردم قدرشناس خراسان جنوبی، از هیئات، گروه‌های جهادی و مردمی سطح استان، خانواده های معظم شهدا و ایثارگران، علما، روحانیت و طلاب گرانقدر، نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی، دستگاه‌های اجرایی همچنین اعضای خدوم شورای تامین استان، خبرنگاران و اصحاب رسانه استان، برای این شهدای بزرگوار، رزق فراوان از خوان کرم آل الله را مسئلت دارم.

استاندار خراسان جنوبی اظهار کرد: امید که خداوند متعال، توفیق خدمتگزاری به مردم و پیمودن در مسیر خدمت سالم، صادقانه، بی ریا، جهادی و انقلابی سیدالشهدای خدمت را به همه ما عنایت فرماید.

پیکر مطهر آیت الله سید ابراهیم رئیسی پس از تشییع تاریخی در شهرهای تبریز، قم و تهران صبح پنجشنبه سوم خرداد به همراه پیکرهای 2 نفر از شهدای خدمت وارد بیرجند شد و بعد از تشییع تاریخی در مرکز استان ظهر امروز به مشهد مقدس انتقال یافت.

منبع: ایسنا