چهارشنبه 4 مهر 1403

ورود زمستان پر بارش جدید؛ این استان‌ها منتظر باشند

وب‌گاه عرشه آنلاین مشاهده در مرجع
ورود زمستان پر بارش جدید؛ این استان‌ها منتظر باشند

سامانه جدید بارشی از بعدازظهر امروز (یکشنبه،13 اسفند) وارد کشور می‌شود و شدت بارش‌های آن منجر به صدور هشدار نارنجی برای روزهای دوشنبه و سه‌شنبه شده است. سامانه جدید بارشی از بعدازظهر امروز (یکشنبه،13 اسفند) وارد کشور می‌شود و شدت بارش‌های آن منجر به صدور هشدار نارنجی برای روزهای دوشنبه و سه‌شنبه شده است. کارشناس سازمان هواشناسی با بیان اینکه این سامانه بارشی از غرب کشور وارد می‌شود...

سامانه جدید بارشی از بعدازظهر امروز (یکشنبه،13 اسفند) وارد کشور می‌شود و شدت بارش‌های آن منجر به صدور هشدار نارنجی برای روزهای دوشنبه و سه‌شنبه شده است.

کارشناس سازمان هواشناسی با بیان اینکه این سامانه بارشی از غرب کشور وارد می‌شود گفت: این سامانه امروز شمال غرب، غرب، دامنه و ارتفاعات زاگرس مرکزی را با بارش پراکنده باران و وزش باد تحت‌تاثیر قرار می‌دهد.

«فریبا گودرزی» اما شدت بارش‌های این سامانه جدید را مربوط به روزهای دوشنبه و سه‌شنبه (14 و 15 اسفند) دانست و افزود: در این روزها سامانه در غرب، جنوب غرب، مرکز، جنوب شرق و شرق کشور فعال و منجر به بارش باران، رعد و برق و وزش باد و برای جنوب رگبار و وزش باد شدید می‌شود. روز دوشنبه هشدار نارنجی برف و باران برای چهارمحال و بختیاری، غرب و جنوب اصفهان، ارتفاعات کهگیلویه و بویراحمد، شمال فارس، یزد، کرمان، خراسان جنوبی و شمال شرق خوزستان و روز سه‌شنبه برای جنوب خراسان رضوی و ارتفاعات خراسان جنوبی صادر شده است.

او همچنین توضیح داد که این هشدار نارنجی برای رگبار باران و رعد برق هم صادر شده که این هشدار روز دوشنبه برای خوزستان، جنوب کهگیلویه و بویراحمد و شمال شرق هرمزگان و روز سه‌شنبه نیمه شرقی هرمزگان، سیستان و بلوچستان، جنوب کرمان، یزد و خراسان جنوبی است.

به گفته گودرزی، سامانه بارشی بعد از 3 روز اواخر وقت چهارشنبه و بعد از بارش‌های پراکنده در شرق هرمزگان، کرمان، سیستان و بلوچستان و خراسان جنوبی از شرق کشور خارج می‌شود.

همشهری

هم اکنون دیگران می خوانند -->

بیشتر بخوانید

ورود زمستان پر بارش جدید؛ این استان‌ها منتظر باشند 2