سه‌شنبه 3 مهر 1403

ورونا 1-2 میلان: روسونری نزدیک‌تر به صدر جدول

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
ورونا 1-2 میلان: روسونری نزدیک‌تر به صدر جدول

میلان در هفته دهم سری آ در یک بازی خارج از خانه موفق شد هلاس ورونا را با نتیجه 2-1 شکست دهد.

به گزارش "ورزش سه"، روسونری به عنوان مدافع عنوان قهرمانی سری آ دهمین بازی خود در فصل جدید را در خانه هلاس ورونا برگزار کرد. میلانی‌ها که دو بازی قبلی خود را با پیروزی پشت سر گذاشته بودند و از جمله در مسابقه حساس با یوونتوس به پیروزی رسیده بودند امیدوار بودند با پیروزی مقابل ورونا به روند خوب خود در سری آ ادامه دهند.

هلاس ورونا در دقایق اولیه موقعیت خوبی برای گلزنی داشت که ضربه فارائونی با واکنش خوب تاتاروسانو مهار شد.

در دقیقه 9 درحالیکه ورونا تیم برتر میدان بود روی یک ضدحمله میدان را به میلان واگذار کرد. ژیرو با گرفتن توپ ضدحمله را آغاز کرده و لیائو را صاحب توپ کرد. او بعد از عبور از یک بازیکن حریف توپ را سانتر کرد. ولوسو، کاپیتان ورونا، با اشتباهی مهلک دروازه خودی را باز کرد تا گل اول میلان به عنوان گل به خودی به اسم او ثبت شود.

اما هلاس ورونا تنها 10 دقیقه از روسونری عقب بود. در دقیقه 19 تامزه با پیشروی سریع توپ را به دی‌پائولی رساند تا شوت تک‌ضرب او به گونتر برسد و او با شوتی کم‌ارتفاع دروازه میلان را تهدید کند. شوت او در میانه راه به گابیا برخورد کرده و از تاتاروسانو عبور کرد تا بازی 1-1 مساوی شود.

میلان در دقیقه 21 توسط لیائو به گلزنی نزدیک شد که توپ او توسط مونتیپو راهی کرنر شد. در ادامه نیمه اول هلاس ورونا چند فرصت دیگر هم داشت که خیلی خطرناک نبود و در نهایت این نیمه با تساوی 1-1 به پایان رسید.

در دقیقه 49 ربیچ یک فرصت تک به تک با دروازه‌بان ورونا را از دست داد. چند دقیقه بعد ورونا بود که توسط پیکولی تیر دروازه میلان را به لرزه درآورد. پیکولی بار دیگر در دقیقه 64 دروازه‌بان میلان را مجبور به واکنش کرد.

در دقیقه 76 سانتر تونالی از درون شش قدم با ضربه سر ربیچ می‌رفت وارد دروازه ورونا شود که سنگربان این تیم با نوک انگشت‌های خود مانع باز شدن دروازه هلاس ورونا شد.

در دقیقه 81 اما میلان سرانجام موفق شد به گل برسد. روی یک ضدحمله سریع لیائو توپ را به ربیچ رساند. او حرکت تونالی را تشخیص داد و زمانی که توپ در محوطه جریمه به تونالی رسید او با ضربه‌ای تمام‌کننده گل دوم روسونری را به ثمر رساند.

در نهایت بازی با پیروزی 2-1 میلان به پایان رسید تا روسونری بعد از 10 بازی 23 امتیازی شده و در رتبه سوم جدول قرار بگیرد.

ورونا 1-2 میلان: روسونری نزدیک‌تر به صدر جدول 2
ورونا 1-2 میلان: روسونری نزدیک‌تر به صدر جدول 3
ورونا 1-2 میلان: روسونری نزدیک‌تر به صدر جدول 4
ورونا 1-2 میلان: روسونری نزدیک‌تر به صدر جدول 5
ورونا 1-2 میلان: روسونری نزدیک‌تر به صدر جدول 6