جمعه 10 فروردین 1403

وزارت ارشاد

وزارت ارشاد

خبرگزاری تسنیم

آیین پایانی سیزدهمین جشنواره بین‌المللی پویانمایی تهران در مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

همایش «عارف کربلائی» با موضوع گرامیداشت «مولا عبدالرحیم دماوندی» با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در شهر دماوند برگزار شد.

وب‌گاه فرارو

«فارغ از این که با چه کیفیتی رسیدگی بشود این نوع جلوگیری از اجرای کنسرت، به عنوان ممانعت از حق قابل پیگیری قانونی است و هم‌چنین ماده 570 قانون مجازات به آن اشاره کرده‌است. جلوگیری از حقوق اساسی که قانون مقرر کرده از قبیل موضوعات قابل تعقیب و پیگیری است، چون برای جبران خسارات وارده هم مسئولیت کیفری وهم حقوقی ایجاد می‌شود.»

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، سیدمجید پوراحمدی مدیرعامل صندوق اعتباری هنر پنج‌شنبه هفدهم اسفند در پنجمین نشست سراسری نمایندگان صندوق اعتباری هنر که به میزبانی سالن شیخ طبرسی آستان قدس رضوی برگزار شد، با تبریک اعیاد شعبانیه، ضمن قدردانی از زحمات نمایندگان صندوق در سراسر کشور، گفت: امسال این نشست در نزدیک‌ترین مکان به حرم رضوی برگزار کرد، امیدوارم، که به حول قوه الهی نشست با برکتی...

خبرگزاری تسنیم

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در بیستمین سالگرد تاسیس نهاد کتابخانه‌های عمومی گفت: نگاه رهبر انقلاب به حوزه فرهنگ اگر به همه کشور تسری یابد شاهد تحقق تمدن نوین اسلامی هستیم.

وب‌گاه خبر آنلاین

کامبیز نوروزی با استناد به ماده 570 قانون مجازات اعلام کرد که لغو کنسرت علیرضا قربانی کار کاملا غیر قانونی بود و او بخاطر این ماجرا می‌تواند شکایت کند.

خبرگزاری تسنیم

فیلم «فسیل» پس از یک اکران موفق و رکوردشکن، وارد بسترهای نمایش فیلم شد و اکران برخط آن در حالی که با استقبال فوق العاده رو به رو شده بود، به دلیل قاچاق فیلم و پخش در شبکه‌های متعدد ماهواره ای، شکست خورد.

وب‌گاه عصر ایران

همیشه سوال بود که چرا وزارت ارشاد پای امضای خود نمی‌ایستد و اجازه می‌دهد به راحتی دیگر نهادها بدون توجه به مجوز داده شده، کنسرت‌ها و یا حتی تئاترها را لغو کنند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از خانه اندیشه ورزان نشست پیوست فرهنگی سیاست‌های اقتصادی، به همت اندیشکده حکمروایی فرهنگی (حرف) و اندیشکده مطالعات فرهنگ و توسعه در خانه اندیشه‌ورزان برگزار شد. در این نشست علی ملکی مشاور وزیر اقتصاد و عضو هیئت علمی دانشگاه شریف، محمد جلال؛ مشاور وزیر اقتصاد و کمیل قیدرلو؛ مشاور وزیر اقتصاد و مدیر اندیشکده مطالعات فرهنگ و توسعه و محمدحسین...

وب‌گاه مشرق نیوز

علیرضا قربانی در کنسرت خود صراحتا از وزات ارشاد و شخص وزیر تشکرد کرد و گفت: از همه نهادها و به ویژه وزیر ارشاد که کمک کردند تا در میان شما باشیم تشکر می‌کنم.

وب‌گاه الف

کنسرت، کنسرت وزین و با شأنی است، کنسرتی درجه یک که از نظر فرهنگی نیز در سطح بالایی قرار دارد، اما لغوش می‌کنند آن هم به بهانه این که چند نوازنده بانو در گروه ارکستر وجود دارند!

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس شورای اطلاع رسانی دولت: به استانداران دستور اکید داده ایم که از مجوزهای قانونی که وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به گروه‌های موسیقی داده پشتیبانی لازم را به عمل آورده و برخورد سلیقه‌ای نداشته باشند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: تصاویری از کنسرت جنجالی علیرضا قربانی در شهر اصفهان که شب گذشته برگزار شده است را مشاهده کنید.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - در حالی که ممانعت از برگزاری یک کنسرت موسیقی مجوزدار در یکی از استان ها پرحاشیه شده بود، رئیس شورای اطلاع رسانی دولت از دستور اکید به استانداران برای پشتیبانی از برگزاری کنسرت ها موسیقی مجوزدار از وزارت ارشاد خبر داد.

وب‌گاه الف

رئیس شورای اطلاع رسانی دولت تأکید کرد: دولت به استانداران دستور اکید داده تا از مجوزهای قانونی که وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به گروه‌های موسیقی داده پشتیبانی لازم را به عمل آورده و برخورد سلیقه‌ای در این خصوص نداشته باشند.

وب‌گاه عصر ایران

در این دوره وزارت ارشاد خیلی مجوز‌ها و اتفاقات دیگر را سهل کرده است. از وزیر فرهنگ و ارشاد تشکر می‌کنم که پای تک تک ما ایستاده و برای ما می‌جنگد و با جنگش ما را روی استیج می‌آورد.