شنبه 8 اردیبهشت 1403

وزارت راه و شهرسازی

وزارت راه و شهرسازی

وب‌گاه مشرق نیوز

با توجه به باطل شدن برخی از پروازهای کشور تا فردا 6 صبح، هزینه بلیت‌های خریداری‌شده به مسافران برگردانده می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رییس مرکز ارتباطات و اطلاع‌رسانی وزارت راه و شهرسازی از بازگشت هزینه بلیت مسافران پروازهای لغو شده از بامداد روز 26 فروردین خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی وزارت راه و شهرسازی از بازگشت هزینه بلیت مسافران پرواز‌های لغو شده از بامداد 26 فروردین تا پایان زمان هشدار هوانوردی (نوتام) خبر داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

طبق جدید‌ترین آمار‌های وزارت راه و شهرسازی در سال گذشته 115 هزار میلیارد تومان تسهیلات خرید، ساخت و تعمیرات مسکن به متقاضیان پرداخت شده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، از وزارت راه و شهرسازی، در دیدار «کاظم جلالی» سفیر ایران در روسیه با معاون وزیر حمل‌ونقل این کشور، راهکار‌های توسعه حمل و نقلی در چارچوب کریدور شمال - جنوب بررسی شد و روند همکاری‌ها درباره ساخت راه‌آهن رشت - آستارا در چارچوب گذرگاه بین‌المللی شمال - جنوب مورد بررسی قرار گرفت. بررسی راهکار‌های توسعه حمل‌ونقلی ایران و روسیه بر اساس این مذاکرات اعلام...

وب‌گاه خبر آنلاین

یک کارشناس بازار مسکن درباره وضعیت بازار اجاره در سال جدید گفت: سیاست خاصی که به صورت مقطعی جلوی افزایش قیمت‌ها را بگیرد، قابل تصور نیست. سیاست‌هایی هم که حتی در شرایط اقتصادی عادی و نرمال در پیش گرفته می‌شود، به طور معمول در میان‌مدت جواب می‌دهد؛ آن هم در شرایطی که اقتصاد کلان دچار تلاطم نباشد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از وزارت راه و شهرسازی، «آرا» از اجرای 210 پروژه تامین خدمات روبنایی و زیربنایی در بافت‌های فرسوده و ناکارآمد شهری (شامل فضا‌های آموزشی، انتظامی، درمانی، ورزشی، فضای سبز، پارک، معابر و غیره) با اعتبارات تخصیصی حدود 2 هزار میلیارد ریال در سال 1402 خبر داد. مدیرکل دفتر نظارت بر امور اجرایی شرکت بازآفرینی شهری ایران افزود: تعداد 217 پروژه در...

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس سازمان نقشه برداری کشور گفت: میزان فرونشست های زمین در برخی از شهرها به محدوده های مسکونی رسیده و در برخی از شهرها به بستر سخت زمین رسیده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

مالیات حوزه زمین، مسکن و مستغلات که در لایحه بودجه 1403 برای واریز به صندوق ملی مسکن تعیین شده 17 هزار میلیارد تومان خواهد بود.

وب‌گاه گسترش

دولت به برخی از خانوارها زمین رایگان اهدا کرده است. شرایط دریافت این زمین های رایگان بسیار مهم است. برای اطلاعات بیشتر، خبر را تا انتها مطالعه کنید.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

در جریان دیدار سفیر ایران در روسیه با معاون وزیر حمل‌ونقل این کشور اعلام شد که تدوین قرارداد اجرایی موافقتنامه ساخت راه‌آهن رشت - آستارا مراحل نهایی خود را طی می‌کند و به‌زودی می‌توان شاهد آغاز عملیات اجرایی این پروژه بود.

وب‌گاه الف

معاون حقوق عامه دادستان کل کشور گفت: فهرست نهایی ساختمان‌های بلند مرتبه، مهم و ناایمن در تهران را برای دادستانی تهران اعلام کردیم که تاکنون تعداد 323 ساختمان پرخطر در تهران مورد ارزیابی قرار گرفته است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون حقوق عامه دادستان کل کشور گفت: تاکنون تعداد 323 ساختمان پرخطر در تهران مورد ارزیابی قرار گرفته است.

وب‌گاه گسترش

مسکن در کشور ما وارد مخمصه‌ای شده است که بیشتر بازارها آن را تجربه می‌کنند و این شرایط مختص این بازار پرتلاطم نیست؛ اما نکته عجیب درباره بازار مسکن، رفتار غیرقابل‌پیش‌بینی آن در سال‌های اخیر است.

وب‌گاه الف

معاون برنامه ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش گفت: از این پس بر اساس عملکرد بودجه‌بندی و بودجه‌ریزی داریم و تنها به تعداد و آمار نگاه نمی‌کنیم بلکه عملکرد شاخص توزیع اعتبارات خواهد بود