جمعه 10 فروردین 1403

وزارت راه و شهرسازی

وزارت راه و شهرسازی

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس مرکز تدوین مقررات ایمنی وزارت راه و شهرسازی گفت: طبق پیش بینی‌های صورت گرفته در ایام نوروز شاهد رشد 4.8 درصدی سفر‌ها خواهیم بود.

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزیر راه و شهرسازی از برنامه تامین پنج هزار دستگاه اتوبوس بین شهری از طریق واردات و تولید داخل خبر داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزیر راه و شهرسازی با اعلام رفع 412 نقطه پرخطر جاده‌ای در سراسر کشور از برنامه دولت برای تامین 5 هزار اتوبوس بین شهری برای سال آینده از طریق واردات و ظرفیت تولید داخل خبر داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون اول رئیس جمهور با تاکید بر این که تمرکزی جدی برای رفع همه نقاط حادثه خیز درون و برون شهری در سال آینده انجام شود، گفت: همه دستگاه‌ها موظفند تمام امکانات برای رفاه و تسهیل سفر هموطنان را فراهم کنند.

خبرگزاری تسنیم

وزیر راه و شهرسازی از برنامه تامین 5000 دستگاه اتوبوس بین شهری از طریق واردات و تولید داخل خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - در قانون بودجه سال 1403 کل کشور ابلاغی از مجلس شورای اسلامی، شهرداری‌ها و وزارت راه و شهرسازی مکلف شدند تا حداکثر 15 روز پس از دریافت تقاضای اپراتور معرفی شده از سوی وزارت ارتباطات در پروژه فیبرنوری منازل و کسب و کارها، مجوز حفاری و نصب تجهیزات را بر اساس ضوابط و تعرفه‌های مصوب کمیسیون تنظیم مقررات صادر کنند.

خبرگزاری تسنیم

معاون اول رئیس جمهور از تمامی دستگاه‌های مرتبط با سفرهای نوروز خواست تمامی مواردی که سال گذشته برای تسهیل سفرهای نوروزی در نظر گرفته شده بود، برای سفرهای نوروزی سال جدید نیز انجام شود تا مردم سفرهایی با حداکثر ایمنی و امکانات مناسب داشته باشند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مدیرکل دفتر مقررات فرودگاهی و مدیریت بحران از آماده‌باش فرودگاه‌های 5 استان خوزستان، ایلام، لرستان، کهگیلویه و بویراحمد و چهارمحال و بختیاری خبر داد.

خبرگزاری تسنیم

مدیرکل دفتر مقررات فرودگاهی و مدیریت بحران از آماده‌باش فرودگاه‌های 5 استان خوزستان، ایلام، لرستان، کهگیلویه و بویراحمد و چهارمحال و بختیاری خبر داد.

وب‌گاه فرارو

با آغاز سفر‌های نوروزی شاهد افزایش تردد در جاده میامی_ سبزوار خواهیم بود، اما هنوز فنس‌کشی، روشنایی و احداث زیرگذر برای یوز‌ها انجام نشده و خطر تصادف این حیوان همچنان وجود دارد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزیر راه و شهرسازی گفت: 17 میلیون سفر نوروزی در پیش داریم که بخش عمده آن با حمل و نقل عمومی انجام می‌شود و ضرورت دارد اتوبوس‌های مسافربر که از شبکه حمل مسافری خارج شده و در سایر شرکت‌ها و بخش‌ها مشغول بکار شده اند به این بخش بازگردند.

وب‌گاه الف

وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه توسعه ناوگان سیاست اصلی ماست، گفت: اگر تولید داخل کافی نبود، باید واردات بدون معطلی انجام شود

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: فرمانده کل ارتش گفت: به دنبال آن هستیم که خود را به تکلیف 150 هزار واحد مسکن ویژه کارکنان ارتش برسانیم.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از وزارت راه و شهرسازی، محمد محمدی‌بخش اعلام کرد: در حال حاضر بیش از 190 فروند هواپیمای عملیاتی ناوگان حمل و نقل هوایی کشور را تشکیل می‌دهند که 155 فروند آن هواپیمای مسافربری است. وی افزود: مقرر شد، هواپیما‌های پهن پیکر مانند بویینگ 777 و ایرباس 340 و ایرباس 600-300 برای مسیر‌های پرتقاضا مانند کیش و مشهد قرار گیرند. معاون وزیر راه و شهرسازی...