پنج‌شنبه 9 فروردین 1403

وزارت راه و شهرسازی

وزارت راه و شهرسازی

خبرگزاری خبرنگاران جوان

با توجه به اعلام وزارت راه و شهرسازی مبنی بر الکترونیکی شدن اخذ عوارض از 25 اسفند ماه از امروز تمامی عوارضی‌ها الکترونیکی می‌شوند.

خبرگزاری تسنیم

مدیرکل دفتر اقتصاد مسکن وزارت راه و شهرسازی با یادآوری اینکه 2 میلیون و 400 هزار واحد نهضت ملی مسکن در سراسر کشور در حال ساخت است، گفت: تاکنون 755 هزار قرارداد بانکی برای پروژه‌های نهضت ملی مسکن منعقد شده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیرکل دفتر اقتصاد مسکن وزارت راه و شهرسازی گفت که در طرح نهضت ملی مسکن، خود مردم کارفرما هستند و با حضور مردم روند اجرای پروژه‌ها بسیار خوب در حال پیشرفت است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیرکل دفتر اقتصاد مسکن وزارت راه و شهرسازی با یادآوری اینکه 2 میلیون و 400 هزار واحد نهضت ملی مسکن در سراسر کشور در حال ساخت است، گفت: 300 هزار میلیارد تومان تا به امروز آورده مردم برای پروژه‌های نهضت ملی مسکن است و تاکنون 755 هزار قرارداد بانکی برای پروژه‌های نهضت ملی مسکن منعقد شده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

نوروزی گفت: حدود 240 هزار واحدمسکن مهر از دولت‌های قبل باقی مانده بود که بخشی تکمیل شده و 124 هزار واحد دیگر تا پایان سال آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.

وب‌گاه گسترش

رییس کمیسیون عمران مجلس اظهار کرد: مدل همکاری شرکت چینی در صنعت ساخت و ساز مسکن در ایران تنها به عنوان یک فرصت سرمایه‌گذاری مطرح است و منجر به ورود سرمایه چینی به بازار مسکن می‌شود.

وب‌گاه گسترش

وزیر راه و شهرسازی در خصوص ورود چینی ها برای کمک به ساخت و ساز در کشور بیان کرد: در سال آینده، برنامه افزایش سقف تسهیلات به دنبال پیگیری خواهد شد

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، مهرداد بذرپاش در حاشیه افتتاح پروژه‌های مسکن مهر شهر جدید پردیس در پاسخ به پرسش تسنیم در خصوص حضور چینی‌ها در ایران، اظهار کرد: از حضور چینی‌ها در بخش ساخت‌وساز مسکن کشور استقبال می‌کنیم. مدل‌های پیشنهادی وزارت راه و شهرسازی همکاری به صورت سرمایه‌گذاری و ورود فناوری سریع ساخت مسکن است. وی افزود: سازندگان ایرانی توانایی بالایی دارند و می‌توان از...

خبرگزاری تسنیم

وزیر راه و شهرسازی با اعلام اینکه از حضور چینی‌ها در بخش ساخت‌وساز مسکن استقبال می کنیم گفت: سال آینده برنامه افزایش سقف تسهیلات پیگیری می شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: سال آینده بیش از 4هزار و 577 واحد مسکن مهر در شهر جدید پردیس به بهره برداری خواهد رسید.

خبرگزاری تسنیم

سرپرست شرکت عمران شهرهای جدید ایران گفت: برای افتتاح پروژه‌های امروز مسکن مهر پردیس 1900 میلیارد تومان از محل منابع صندوق ملی مسکن تخصیص یافته است.

وب‌گاه گسترش

سخنگوی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد که بلیت‌های پروازهای نوروزی با نرخ مصوب عرضه خواهند شد. او افزود: 60 هزار صندلی پروازی برای ایام نوروز آماده شده است و مجوز پروازهای هواپیمایی ایران ایر به مقصد اروپا (TCO) به تازگی تمدید شده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

عضو کانون سراسری انبوه‌سازان مسکن تاکید می‌کند: سوال این است که چینی‌ها در داخل کشور می‌خواهند با چه قیمتی مسکن تولید کنند؟ آیا قیمت‌ها رقابتی است و به نوعی امکان رقابت بین بخش خصوصی کشور و چینی‌ها وجود دارد؟

وب‌گاه گسترش

پیشرفت پروژه‌های نهضت ملی مسکن، با گذشت بیش از نیمی از دوره دولت، به شدت کند است.

وب‌گاه خبر آنلاین

رییس کمیسیون عمران مجلس از ورود چینی‌ها از اردیبهشت ماه سال آینده به بازار مسکن کشورمان خبر داد و گفت: فقط پول و تجهیزات چینی وارد بازار مسکن ایران می‌شود و نه نیروی کار و پیمانکار.

خبرگزاری تسنیم

مدیرعامل شرکت فرودگاهها و ناوبری هوایی ایران با بیان اینکه در نوروز خدمات‌رسانی به ایرلاین های بدهکار قطع نمی‌شود، گفت: فرودگاه کنارک به بخش غیرنظامی واگذار می شود.