دوشنبه 17 اردیبهشت 1403

وزارت ورزش و جوانان

وزارت ورزش و جوانان

وب‌گاه گسترش

با تصویب نمایندگان مجلس شورای اسلامی، در سال جاری تسهیلات ازدواج به زوجین زیر 25 سال با مبلغ 350 میلیون تومان و برای زوجین مسن‌تر با مبلغ 300 میلیون تومان پرداخت خواهد شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان با قهرمانان و ملی‌پوشان دوومیدانی که شانس کسب سهمیه المپیک را دارند، دیدار و گفت‌وگو کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیرکل دفتر برنامه ریزی و توسعه اجتماعی جوانان وزارت ورزش و جوانان با بیان اینکه بیشترین هزینه های مربوط به مراسم ازدواج ناشی از تمایل خانواده‌ها برای برگزاری یک مراسم تجملاتی بوده و به جوانان تحمیل می‌شود، گفت: مهم ترین هدف طرح وصال شیرین تسهیل ازدواج جوانان است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان قهرمانی تیم ملی والیبال دانش‌آموزی ایران در جهان را تبریک گفت.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

فرمانده تیپ ویژه تهران بزرگ گفت: به روز رسانی سیستم‌های نظارتی و زیرساخت‌های موجود در استادیوم‌های ورزشی یک امر مهم و حیاتی در برقراری و تامین امنیت در ورزشگاه‌های کشور بوده و نصب دوربین‌های هوشمند توسط پلیس در ورزشگاه‌ها کمک شایانی در رسیدن به این هدف مهم می‌کند.

وب‌گاه مشرق نیوز

تیم ملی تیراندازی با هزینه ای هنگفت عازم ریو شد اما با دستانی خالی و شکست خورده و بدون هیچ دستاوردی بازگشت.

خبرگزاری دانشجو

وزیر ورزش و جوانان گفت: این قهرمانی به نام شما ماندگار خواهد بود، اما بدانید کارتان شروع شده است.

خبرگزاری تسنیم

وزیر ورزش در جمع اعضای تیم ملی فوتسال ایران که به قهرمانی جام ملت‌های آسیا دست یافتند، خطاب به آنها گفت که کار ملی‌پوشان برای موفقیت در عرصه جهانی آغاز شده است.

وب‌گاه ورزش سه

نشست فوق العاده هیات رییسه فدراسیون انجمن‌های ورزشی برگزار و زمان انتخابات این فدراسیون 30 خرداد تعیین شد.

خبرگزاری تسنیم

سخنگوی دولت با اشاره به تصویب اساسنامه صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش جزئیات حمایت مؤثر و مستمر از این افراد را اعلام کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

بنر مربوط به مراسم «آیین واگذاری مالکیت استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی» پشت سر وزرای ورزش و اقتصاد این جلسه را پرحاشیه کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

نشست فوق العاده هیات رییسه فدراسیون انجمن‌های ورزشی در شرایطی برگزار شد که زمان انتخابات این فدراسیون 30 خرداد تعیین شد.

خبرگزاری تسنیم

نشست فوق العاده هیئت رئیسه فدراسیون انجمن‌های ورزشی برگزار و زمان انتخابات این فدراسیون 30 خرداد تعیین شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان در پیامی تاریخ‌سازی بانوی ملی‌پوش دومویدانی کشورمان در مسابقات جوانان آسیا را تبریک گفت.

وب‌گاه خبر آنلاین

مریم سعادت بازیگر نقش همسر پرویز دهداری در فیلم سینمایی پرویز خان از سیمرغ نگرفتن سعید پورصمیمی و وضعیت کمدی‌های سخیف سینما گلایه کرد.

وب‌گاه الف

مریم سعادت بازیگر نقش همسر پرویز دهداری در فیلم سینمایی پرویز خان از سیمرغ نگرفتن سعید پورصمیمی و وضعیت کمدی‌های سخیف سینما گلایه کرد.