جمعه 14 اردیبهشت 1403

وزارت ورزش

وزارت ورزش

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان با بیان اینکه سن ورود به بازار کار در کشورهای پیشرفته 18 تا 20 سال و در ایران میانگین این سن 30 سال است، گفت: ما 12 سال در نقطه کلیدی شروع به ساختن زندگی یعنی اشتغال تاخیر داریم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: فعالان اقتصادی اگر تا 25 اردیبهشت ماه شناسه یکتا دریافت نکنند از دریافت خدمات دولتی شامل تسهیلات بانکی به تدریج محروم خواهند شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

مالک جدید باشگاه استقلال مطابق قانون خواستار اضافه شدن پسوند خلیج فارس به انتهای نام باشگاه استقلال شده است که این موضوع با واکنش وزارت ورزش و سایر افراد مرتبط به آن شده است.

وب‌گاه گسترش

یک نماینده از مردم مهاباد بیان کرد که مردم به منظور تأمین هزینه‌های اولیه زندگی مانند پرداخت رهن منزل استیجاری، نیاز به حمایت و دریافت وام دارند. او اظهار داشت که در حال حاضر بانک‌ها تمایلی به همکاری ندارند و باید برای حل این وضعیت به سرعت تصمیماتی اتخاذ شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

بازیان گفت: باشگاه‌های ما چون دولتی هستند برخی پسوند‌ها باید تغییر کنند. ممکن است پیشنهاد جدید بیاید و ما باید برابر مقررات عمل کنیم.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مربی دوومیدانی انتقاداتی بابت کنار گذاشتنش بدون اطلاع قبلی از سمت مدیر تیم‌های ملی خبر داد.

وب‌گاه ورزش سه

ستاره تیم ملی در مسابقات جام ملت‌های آسیا از سختی‌های خود برای رسیدن به جایگاه کنونی‌اش حرف زده است.

وب‌گاه گسترش

با مرور وضعیت مالی تیم‌های پرسپولیس و استقلال قبل از انتقال سهام آنها به خریداران بخش خصوصی، متوجه می‌شویم که حضور بازیکنان و مربیان خارجی در این دو تیم باعث وارد شدن ضرر مالی سنگینی به آنها می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون توسعه ورزش حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان گفت:

وب‌گاه مشرق نیوز

وزارت ورزش و جوانان به صورت رسمی نسبت به تغییر نام باشگاه استقلال به استقلال خلیج فارس واکنش نشان داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

امروز نام استقلال به استقلال خلیج فارس تغییر پیدا کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

تیم فوتبال استقلال تمرینات خود برای بازی با تراکتور را جدی‌تر از قبل دنبال می‌کند. تیم فوتبال استقلال تمرینات خود برای بازی با تراکتور را جدی‌تر از قبل دنبال می‌کند. به گزارش عرشه آنلاین، تیم فوتبال استقلال تهران در حساس‌ترین بازی هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران عصر چهارشنبه در ورزشگاه یادگار امام میهمان تراکتور خواهد بود.

وب‌گاه تابناک

کار به جایی می‌کشد که آدم آرزو می‌کند کاش یکی از این خارجی‌های درجه چندم، کشتی‌گیر ما را ببرد تا رویمان بشود در پسوند جام تختی بگوییم بین‌المللی! گویا عمدی در تنزل اعتبار نام جهان پهلوان مان وجود دارد، وگرنه وزارت ورزش و فدراسیون کشتی بعد از چند سال، یک تکانی به خودشان می‌دادند.

وب‌گاه خبر آنلاین

در شرایطی که هلدینگ خلیج فارس امروز اعلام کرده بود که پسوند خلیج فارس به انتهای نام باشگاه استقلال اضافه می شود، شروین اسبقیان معاون ورزش حرفه ای و قهرمانی وزارت ورزش نسبت به این مساله واکنش نشان داد و گفت: همینطوری نمی شود که یک نفر یک شایعه ای را مطرح کند و نام باشگاه را عوض کند!

وب‌گاه فرارو

نورعلی صبر و بردباری نیرو‌های پلیس و دستگاه‌های اجرایی و نظارتی را در برقراری امنیت در ورزشگاه‌ها بسیار مهم دانست و تصریح کرد: ورزشگاه بزرگ آزادی با شرایط خاص خود و مسابقات پر تماشاگر خود در طول سال نیازمند حضور پررنگ کارکنان تیپ ویژه تهران بزرگ بوده و در همین راستا کارکنان این فرماندهی از ساعات اولیه قبل از شروع مسابقات در ورزشگاه آزادی حضور یافته و برقراری امنیت را به دست می‌گیرند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

وزارت ورزش و جوانان به صورت رسمی نسبت به تغییر نام باشگاه استقلال به استقلال خلیج فارس واکنش نشان داد. وزارت ورزش و جوانان به صورت رسمی نسبت به تغییر نام باشگاه استقلال به استقلال خلیج فارس واکنش نشان داد. به گزارش عرشه آنلاین، محمد شروین اسبقیان، معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان، نسبت به مسئله مهمی که امروز مطرح گردید، واکنش نشان داد. یعنی بحث پیرامون تغییر نام...