دوشنبه 17 اردیبهشت 1403

وزارت کشور

وزارت کشور

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزیر کشور وظیفه استانداری‌ها را متولی‌گری در حوزه کاهش آسیب‌های اجتماعی دانست و گفت: استانداران باید در صف مقدم مبارزه با مشکلات اجتماعی باشند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

عضو شورای شهر تهران به اقدامات صورت گرفته در بافت فرسوده اشاره کرد و گفت: کسی نمی‌تواند انکار کند که در این دوره در حوزه بافت فرسوده کار بزرگی انجام شده است.

وب‌گاه الف

وزیر کشور در نشست هم اندیشی استانداران بر برگزاری مطلوب مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی و کاهش آسیب‌های اجتماعی تاکید کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

وزیر کشور در نشست هم اندیشی استانداران بر برگزاری مطلوب مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی و کاهش آسیب‌های اجتماعی تاکید کرد.

خبرگزاری تسنیم

وزیر کشور گفت: استانداران محترم باید فرمایش مقام معظم رهبری در حق الناس بودن رأی مردم را در نظر داشته باشند و تلاش کنند تا انتخابات پیش رو در مطلوب‌ترین وضع ممکن برگزار شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، رضا محمدی در حاشیه مراسم تکریم 800 نفر از پاکبانان شهر تهران که به مناسبت روز جهانی کارگر برگزار شد، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بی‌تردید امروز شهر تهران از پاریس تمیز‌تر است. در حال حاضر نظرسنجی درخصوص نظافت شهر تهران از مردم انجام نشده است، اما سامانه 137 که سامانه‌ای نظارتی است نظرات مردم را منعکس می‌کند. از این منظر شاهد کاهش 65 درصدی شکایت‌ها...

وب‌گاه خبر آنلاین

فعال سیاسی اصلاح طلب با انتشار توئیتی به سخنان اخیر مهدی نصیری واکنش نشان داد.

خبرگزاری تسنیم

مدیر عامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران گفت: قیمت خرید زباله خشک در نوماند توسط پیمانکاران در دل قراردادهای بسته شده تعیین شده و پیمانکاران با توجه به هزینه‌های جمع‌آوری و حمل به این قیمت‌ها رسیده‌اند.

وب‌گاه مشرق نیوز

هر چه زمان می‌گذرد، ماهیت دموکراسی دروغین کاخ سفید آشکارتر می‌شود و ملت‌های جهان متوجه می‌شوندآنچه در بسته پر زرق و برق دموکراسی و حقوق بشر در بسترنظام لیبرالیستی به آن‌ها عرضه شده، دروغی بیش نبوده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

روز گذشته جداول بودجه 1403 در صحن علنی مجلس به تصویب رسید. بر این اساس جداول یک تا 9 لایحه بودجه 1403 به تصویب نمایندگان رسید. جدول یک در مورد منابع و مصارف بودجه، جدول 2 خلاصه درآمدها و هزینه‌های دولت، جدول 3 در خصوص خلاصه درآمدها و هزینه‌های دولت، جدول 4 در مورد خلاصه واگذاری و تملک دارایی‌های مالی، جدول 5 در مورد منابع قانون بودجه، جدول 7 در مورد اعتبارات دستگاه‌های اجرایی ذیل دستگاه‌های...

وب‌گاه الف

شورای عالی ترافیک ضمن تعیین مشخصات خودروی برقی مناسب ناوگان تاکسیرانی مقرر کرد، سقف تعداد ناوگان تاکسی برقی در هر شهر و تعداد پروانه صاده برای این نوع از ناوگان از سوی شهرداری‌ها به این شورا اعلام شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سخنگوی دولت روسیه تأکید کرد تحریم‌های احتمالی اتحادیه اروپا علیه صادرات ال‌ان‌جی این کشور مظهر "رقابت ناعادلانه و غیرقانونی" است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در جلسه شورای عالی هماهنگی ترافیک شهرهای کشور، مشخصات خودروی برقی مناسب ناوگان تاکسیرانی اعلام شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزارت کشور روسیه امروز (دوشنبه) با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که در حمله شبه‌نظامیان به یک پاسگاه پلیس راهنمایی و رانندگی در منطقه کاراچای - چرکس در قفقاز شمالی، 2 افسر پلیس کشته و چهار نفر دیگر زخمی شدند.

وب‌گاه فرارو

اکنون، چنین فرونشست‌هایی در کشور ما رخ نمی‌دهد. یعنی رکورد‌ها در حد 54 سانتی متر و 36 سانتی متر نیست. رکورد‌ها کمتر شده، اما این خبر خوب و مثبتی نیست. دلیل این که رکورد‌ها کمتر شده این است که اکنون آبی باقی نمانده که از زیر زمین کشیده شود و در اثر این حرکت، سطح زمین فرو برود. در حال حاضر کفگیر بسیاری از آبخوان‌ها (سفره‌های آب زیرزمینی) به ته دیگ خورده یا به زودی به ته دیگ می‌خورد. گزارشی...