سه‌شنبه 17 مهر 1403

وزیر اقتصاد

وزیر اقتصاد

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس جمهور شاخص‌های ارائه شده در گزارش های اعضای دولت درباره کاهشی شدن روند تورم و رشد تولید و تجارت کشور را مایه خرسندی دانست و خطاب به مسئولان مربوط تاکید کرد به این مقدار اکتفا نکرده و تلاش‌شان را برای کاهش بیشتر نرخ تورم و تداوم رشد اقتصادی مضاعف کنند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزیر اقتصاد بر اساس قانون ارتقای سلامت اداری به منظور تقویت نظارت، بازرسی و افزایش دقت و سرعت در کشف سوءجریانات اداری و پیشگیری و مقابله با مفاسد اقتصادی بخشنامه‌ای را برای تمام بخش‌های این وزارتخانه صادر و ابلاغ کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

وزیر صمت می‌گوید: واگذاری ایران خودرو و سایپا به روش مزایده انجام می‌شود تا به نفع مردم باشد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، به نقل از گمرک ایران، نشست مشترکی بین روسای کل گمرکات ایران و ترکیه برگزار شد که در این نشست پیگیری توافق‌نامه و تفاهم‌نامه‌های مختلف گذشته و انعقاد تفاهم‌نامه و برنامه‌های عملیاتی جدید در دستور کار محمد رضوانی‌فر معاون وزیر اقتصاد و رئیس کل گمرک ایران و سزای اوچارماک معاون وزیر تجارت و رئیس کل گمرک ترکیه قرار گرفت. در این نشست مشترک که در ترکیه...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزیر اقتصاد طی حکمی حسین سنجرانی را به مدت سه سال به عنوان رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد تجاری - صنعتی سیستان منصوب کرد.

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه مشرق نیوز

در نشست مشترک روسای کل گمرکات ایران و ترکیه، 12 برنامه عملیاتی برای توسعه و روان‌سازی مبادلات تجاری بین ایران و ترکیه پیگیری شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در نشست مشترک روسای کل گمرکات ایران و ترکیه، 12 برنامه عملیاتی برای توسعه و روان‌سازی مبادلات تجاری بین ایران و ترکیه پیگیری شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، الیاس حضرتی در گفتگو با روزنامه شرق اظهار کرد: ما برای مجلس دوازدهم یک فراکسیون خالص 30 نفره داریم که می‌تواند با برخی طیف‌های اعتدالی و مستقل و همچنین برخی اصولگرایان میانه‌رو به 60 نفر هم برسد. اگر همان فراکسیون 30 نفره را بتوانیم خوب هدایت کنیم، اتفاقا می‌تواند منشأ اثر باشد. اتفاقا یکی از ایرادات و مشکلاتی که باعث شد مجلس دهم نتواند اثرگذاری...

وب‌گاه مشرق نیوز

مدیر روزنامه اعتماد و عضو فراکسیون امید در مجلس دهم می‌گوید تندروهای اصلاح‌طلب، نه فقط درانتخابات اخیر تندروی کردند، بلکه در دوره مجلس دهم نیز به فراکسیون اصلاح‌طلبان حمله کردند وآن را ازخاصیت انداختند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

در روزهای اخیر طی تصویب‌نامه‌ای از سوی هیات وزیران، دبیر شورای عالی مناطق آزاد به عنوان نماینده ویژه رئیس‌جمهور در امور اجرایی مناطق آزاد تعیین شد. به موجب اصل 127 قانون اساسی، رئیس‌جمهور می‌تواند در موارد خاص، بر حسب ضرورت با تصویب هیات وزیران، نماینده یا نمایندگان ویژه، با اختیارات مشخص تعیین کند. در این موارد تصمیمات نماینده یا نمایندگان مذکور در حکم تصمیمات رئیس‌جمهور و هیات وزیران...

وب‌گاه فرارو

یک پرسش که این جا مطرح می‌شود این است که چرا با وجود همه این مشکلات اقتصادی و مشکلات ریشه‌ای که اقشار ضعیف جامعه در حوزه تامین سبد معیشت خود دارند، باز هم حقوق و دستمزد‌ها افزایش پیدا نمی‌کند؟ اما اصلا مسئله تعیین دستمزد نیست. مسئله این است که تولید در کشور کاهش پیدا کرده و ما با رکود اقتصادی مواجهیم. وقتی تولید در کشور وجود ندارد، درامدی هم وجود ندارد که به کسی اختصاص داده شود. مسئله...

وب‌گاه عرشه آنلاین

خراسان رضوی امام جمعه مشهد گفت: آن روز که رهبر معظم انقلاب بر مهار تورم تأکید کردند، تورم نقطه به نقطه در کشور حدود 59.8 درصد بود، در حالیکه امسال به 35.8 درصد رسید و از این نظر نیز می‌توان دولت را سربلند دانست. خراسان رضوی امام جمعه مشهد گفت: آن روز که رهبر معظم انقلاب بر مهار تورم تأکید کردند، تورم نقطه به نقطه در کشور حدود 59.8 درصد بود، در حالیکه امسال به 35.8 درصد رسید و از این...

وب‌گاه الف

امام جمعه مشهد، گفت: اینکه دولت یارانه را به مناسبت فرارسیدن ماه مبارک رمضان اضافه دادند و میلیون‌ها نفر مشمول دریافت سود سهام عدالت شدند، این حرکت باید فراگیر شود تا در کاهش قیمت‌ها اثر بگذارد و ملت، لذت آن را در سفره‌هایشان بچشند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

علم الهدی گفت: همین که طرح توزیع کالابرگ در حال اجراست، اینکه یارانه دهکهای اول تا سوم را به مناسبت فرارسیدن ماه مبارک رمضان افزایش دادند و میلیونها نفر در این کشور مشمول دریافت سود سهام عدالت شدند، از جمله اقدامات دولت برای کمک به معیشت مردم است.