سه‌شنبه 17 مهر 1403

وزیر اقتصاد

وزیر اقتصاد

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سخنگوی دولت درباره واگذاری استقلال و پرسپولیس گفت: وزیر اقتصاد و رئیس بانک مرکزی مذاکرات را با اعضای هیات مدیره این بانک ها خواهند داشت تا سریعتر به توافق برسیم. پیش‌بینی ما این است که تا چند روزه آینده این کار با توافقاتی نهایی با شرکت‌ها انجام شود.

خبرگزاری تسنیم

وزیر اقتصاد گفت: پرونده شفاف‌سازی با ثبت 2005 صورت شرکت دولتی و یا شرکت تحت مدیریت دولت در سامانه کدال بسته شد.

خبرگزاری تسنیم

وزیر اقتصاد از شفاف سازی بیش از 2000 صورت مالی شرکتهای دولتی و عمومی خبر داد.

خبرگزاری تسنیم

سخنگوی دولت گفت: توافق شد وزیر اقتصاد و رئیس کل بانک مرکزی در این خصوص مذاکراتی را با هیات‌های عامل بانک‌ها خواهند داشت پیش‌بینی می‌کنیم در چند روز آتی به توافق با این دو بانک غیر دولتی برسیم.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سخنگوی دولت گفت: مذاکرات اولیه با دو بانک غیر دولتی در خصوص واگذاری استقلال و پرسپولیس صورت گرفته است. توافق شد وزیر اقتصاد و رئیس کل بانک مرکزی در این خصوص مذاکراتی را با هیات های عامل بانک ها داشته باشند، پیش بینی می کنیم در چند روز آتی به توافق با این دو بانک غیر دولتی برسیم.

وب‌گاه عرشه آنلاین

2 واریزی مهم در روز جمعه 25 اسفندماه کدخبر: 106705 23 اسفند 1402 - 05:45اقتصاد 100- طبق اعلام پیشین سازمان هدفمندی یارانه‌ها، یارانه دهک‌های یک تا سه روز جمعه 25 اسفند ماه به حساب شان واریز می‌شود. 2 واریزی مهم در روز جمعه 25 اسفندماه روز‌های پایانی سال و همزمان با فرارسیدن نوروز، افزایش برخی هزینه خانواده‌های ایرانی، تبدیل به یک دغدغه می‌شود. از آنجایی که دولت تا چند روز آینده یارانه...

وب‌گاه 55 آنلاین

با حکم وزیر اقتصاد حمیرا ریگی، نخستین زن بلوچ اهل سنت مدیر عامل سازمان منطقه آزاد چابهار شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: منابع رسانه‌ای فلسطین رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین برای ریاست دولت این تشکیلات مشخص شد.

وب‌گاه گسترش

شرط ارسال اطلاعات ثبت‌سفارش‌های از محل صادرات خود به گمرک اعلام شد

وب‌گاه اقتصاد نیوز

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سخنگوی قوه قضاییه گفت که قوه قضاییه در سال 1402 با شناسایی مفاسدی همچون واردات چای اراده خود را مبتنی بر پیشگیری از وقوع جرم نشان داد.

وب‌گاه گسترش

طبق نظرسنجی که در مرکز افکارسنجی سرمایه از بخشی از جامعه کارگری صورت گرفته، پیش‌بینی 10.2 درصد از پاسخگویان در خصوص افزایش دستمزد سال آینده 1 تا 10 درصد است.