سه‌شنبه 17 مهر 1403

وزیر اقتصاد

وزیر اقتصاد

وب‌گاه دنیای اقتصاد

نماینده کارفرما در شورای عالی اعلام کرد سومین نشست شورای عالی کار درباره تعیین سبد معیشت و حداقل مزد کارگران بی نتیجه به پایان رسید.

وب‌گاه الف

وزیر ورزش و جوانان گفت: واگذاری دو باشگاه بزرگ استقلال و پرسپولیس در دولت مردمی از شعار به عمل تبدیل شد و با توجه به اقدامات اخیر و مجوز دولت به 2 بانک غیردولتی واگذار می‌شوند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سخنگوی دولت در حاشیه جلسه حیاط دولت درباره آخرین وضعیت واگذاری استقلال و پرسپولیس اعلام کرد: دولت با واگذاری سرخابی‌ها به 2 بانک خصوصی موافق است و مذاکرات اولیه برای این واگذاری نیز صورت گرفته است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سخنگوی دولت در حاشیه جلسه حیاط دولت درباره آخرین وضعیت واگذاری استقلال و پرسپولیس اعلام کرد: دولت با واگذاری سرخابی‌ها به 2 بانک خصوصی موافق است و مذاکرات اولیه برای این واگذاری نیز صورت گرفته است.

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه گسترش

به گفته وزیر امور اقتصادی و دارایی، رئیس جمهور از بانک مرکزی و شبکه بانکی کشور خواسته است تا صف وام ازدواج و فرزندآوری خاتمه یابد. این تصمیم اتخاذ شده است به منظور کنترل و مدیریت بهتر سیاست‌های اعطای وام در کشور. تحت این سیاست جدید، صف وام ازدواج و فرزندآوری که تاکنون وجود داشته است، به پایان خواهد رسید و رویکرد جدیدی برای اعطای وام‌ها در نظر گرفته خواهد شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

جعفر سالاری امروز در نشستی خبری درباره قیمت و یا سهمیه بنزین در سال 1403، اظهار کرد: هیچ موضوعی در مورد افزایش قیمت مطرح نشده و ما به عنوان شرکت پخش فراورده‌های نفتی وظیفه توزیع سوخت را داریم. به گزارش عرشه آنلاین، مدیرعامل شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی گفت: تاکنون هیچ موضوعی در مورد افزایش قیمت بنزین مطرح نشده است و تامین نیاز از پالایشگاه‌های داخل صورت می‌گیرد. جعفر سالاری امروز در...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزیر ورزش و جوانان از صدور مجوز واگذاری استقلال و پرسپولیس به 2 بانک غیردولتی خبر داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

وزیر ورزش و جوانان تأکید کرد طبق نظر وزارت اقتصاد و مذاکرات با بانک مرکزی، باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس به دو بانک غیردولتی واگذار می‌شوند.

وب‌گاه عصر ایران

وزیر اقتصاد درباره پرداخت وام ازدواج، گفت: رئیس جمهور تاکید ویژه ای دارند و از بانک مرکزی و شبکه بانکی کشور خواسته اند تا صف وام ازدواج و فرزندآوری خاتمه یابد. امیدواریم برخی کوتاهی هایی که وجود داشته است تا پایان سال رفع شده و این وام ها به مردم پرداخت شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآوردهای نفتی ایران گفت: افزایش 13 درصدی مصرف روزانه بنزین در سال 1402 اتفاق افتاد و در ایام تعطیلی نیز هیچ مشکلی در تامین و توزیع سوخت در کشور نخواهیم داشت.

خبرگزاری تسنیم

وزیر ورزش و جوانان تأکید کرد طبق نظر وزارت اقتصاد و مذاکرات با بانک مرکزی، باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس به دو بانک غیردولتی واگذار می‌شوند.

وب‌گاه الف

وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: رئیس جمهور از بانک مرکزی و شبکه بانکی کشور خواسته‌اند تا صف وام ازدواج و فرزندآوری خاتمه یابد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزیر اقتصاد درباره پرداخت وام ازدواج، گفت: رئیس جمهور تاکید ویژه ای دارند و از بانک مرکزی و شبکه بانکی کشور خواسته اند تا صف وام ازدواج و فرزندآوری خاتمه یابد.